“Lang ventetid”

Kjøkken: Japansk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 17. september 2021

Ventet 45min før vi fikk beskjed om at maten ikke var ferdig før om 10min. Forlot restauranten, sulten og skuffet..

Dato for besøk: september 2021
Takk, 209ducm

Anmeldt 6. april 2021 via mobile enheter

Har nå ved 2 anledning på visit i Sandnes spist her. Begge ganger har jeg bestilt 54. DRAGON. Veldig god. Fine kombinasjoner av smaker, saus, ris, grønnsaker og scampi/fisk. Anbefaler denne på det sterkeste.

Dato for besøk: april 2021
2  Takk, troxda
Anmeldt 14. februar 2021

God sushi til fine priser. Fast kunde over flere år. Men må alt for ofte vente 20min +- EKSTRA på maten, utover tiden de har gitt.
Dette oppleves som svært irriterende og kan være med på å ødelegge for mange desverre.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, perove1978
Anmeldt 17. oktober 2020

Fikk beskjed om at maten ville ta Ca. 45 min, når vi kom etter var sushi ikke klar å måtte vente 25 min, ekstra og vennene take away. Før det igjen. Var vi innom fysisk for å bestille fikk beskjed at vi må vente 1t og 25 min for mat. Forferdelig service, fikk tilbud om vi ønsket å avbestille. Klikka for meg en grunn at jeg har bestilt mat, det er ikke for å avbestille etter 50 min Venting, er det ikke lenge til 25 min. Følelsen av å sløse bort tiden. Skulle helle gått til Sabi Sushi å spist hotroll

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Ajshat I
Anmeldt 15. november 2019 via mobile enheter

Dette var den dårligste sushi opplevelsen i norge til nå.
Smaksløst, ris ikke ferdigkokt. Litt bismak på soyaen.

Dato for besøk: november 2019
Takk, Joachimring

Reisende som så på Sandnes Sushi, så også på

Har du vært i Sandnes Sushi? Del dine erfaringer!