“Fantastisk thaimat!”

Royal Thai Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 88 Restauranter i Sandnes
Kjøkken: Asiatisk, Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Royal Thai er et spisested som tilbyr ekte Thai mat laget fra bunnen av med ferske råvarer. Vi har en lekekrok for barn, og et trivelig lokale for en hver anledning. Vi tilbyr sitteplasser om du vil spise i lokalet, catering og, take-away.
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Dette er vår absolutte favoritt når det gjelder thai-restaurant. Vi har besøkt mange thai-restauranter i London, men maten på Royal Thai kan utvilsomt måle seg blant de beste.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Siryd

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Sandnes i hundre retten som var kyllingsuppe med rød karri var utmerket. Kokken på dette stedet lager usedvanlig god mat. Et av de beste spisestedene i byen.

1  Takk, leiknys2017
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk kyllingsuppe og hyggelig betjening. Kommer snart tilbake ettersom atmosfæren også var god.

1  Takk, 781Anne49
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Var her med frue og sønn. Kyllingsuppe var fantastisk god og smakfull. Obs litt sterk, med digg. Hyggelig betjening og fine lokaler (på innsiden). Veldig tegn på at skinnet bedrar. Bygningen er falleferdig, men inne er det hjerterom. Takk for maten.

1  Takk, st_lee2015
Anmeldt 24. august 2018 via mobile enheter

Besøkte denne restauranten etter å ha lest alle de gode anmeldelsene i TripAdviser. Hyggelig betjening, rask og god service og rene lokaler. Litt enkel standard. Maten så bra ut men smakte ikke fantastisk. Litt skuffet. Dette kan bli bedre!☺️

Dato for besøk: august 2018
Takk, mrifreak68

Reisende som så på Royal Thai Restaurant, så også på

Har du vært i Royal Thai Restaurant? Del dine erfaringer!