“Tipp topp!”

Royal Thai Restaurant
Vurdert som nr. 3 av 88 Restauranter i Sandnes
Kjøkken: Asiatisk, Thai
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Royal Thai er et spisested som tilbyr ekte Thai mat laget fra bunnen av med ferske råvarer. Vi har en lekekrok for barn, og et trivelig lokale for en hver anledning. Vi tilbyr sitteplasser om du vil spise i lokalet, catering og, take-away.
Anmeldt 19. januar 2019 via mobile enheter

Beste thai restauranten i Rogaland. Phad thai, kylling med cashewnøtter og tom kha anbefales! Anbefaler også til catering:)

Takk, Ole L

Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Har spist her mange ganger både i restaurant og take-away.
Alltid god autentisk thaimat.
Litt slitne lokaler, men det er uviktig når maten er så god.
Anbefales på det varmeste

Takk, emwen1
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Dette er vår absolutte favoritt når det gjelder thai-restaurant. Vi har besøkt mange thai-restauranter i London, men maten på Royal Thai kan utvilsomt måle seg blant de beste.

Takk, Siryd
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Sandnes i hundre retten som var kyllingsuppe med rød karri var utmerket. Kokken på dette stedet lager usedvanlig god mat. Et av de beste spisestedene i byen.

1  Takk, leiknys2017
Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

Fantastisk kyllingsuppe og hyggelig betjening. Kommer snart tilbake ettersom atmosfæren også var god.

1  Takk, 781Anne49

Reisende som så på Royal Thai Restaurant, så også på

Har du vært i Royal Thai Restaurant? Del dine erfaringer!