“En perle av de sjeldne ”
Anmeldelse av Bakernes Paradis

Bakernes Paradis
Vurdert som nr. 16 av 89 Restauranter i Sandnes
Kjøkken: Grill, Supper
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Eiendommen har 100 meter vannlinje og dypvannskai hvor seilskuter, charterbåter og mindre cruisebåter kan legge til kai.Mat står i særstilling på alle av Kronengruppens hoteller og spisesteder. Opplev den lokale smaksopplevelsen som er tuftet på rogalandske råvarer og tradisjoner. Ta turen innom landhandelen i Reisehuset i sommer med mye flott handverk, lokale matprodukter og bakerivarer. Lauvvik ligger 20 minutter med bil fra Sandnes og 1 time fra Sandnes med båt.
Anmeldt 28. august 2016 via mobile enheter

For en idyllisk plass. Som å vandre rett inn i ett eventyr. Nydelig beliggenhet mot sjøen, mulighet for masse lek for barnefamilier, muligheter for bading og ellers bare slappe av i herlige omgivelser. Nyt utsikten med en kaffekopp og god bakst.

Takk, Jill V

Anmeldt 5. august 2016

Familielunch servert på kaien med god service og smilende betjening.
Servitør var flink til å anbefale mat og drikke.

Takk, Terje S
Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Koselig og nydelig liten plass. Men stive priser. Og litt dårlig skilting og vanskelig å komme til. Svært hyggelig personale!!!

2  Takk, Thorstein H
Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Vi hadde sett en annonse om plassen og maten så nydelig ut. Vi hadde tenkt oss en varm lunsj eller en lettere middag. Da vi kom fant vi en disk med slitne kaker ( som lignet lite på de i annonsen) og masse rekesmørbrød. Det stod et lite matkort oppå disken, der stod det nevnt mer påsmurt, men ingen varmretter. Betjeningen var opptatt med sitt og så oss ikke. Det endte med at vi gikk. Dette var en tirsdag kl halv tre så de skulle ha åpent til fem. Fin plass, men utrolig skuffende.

Takk, Jorunn K
Anmeldt 2. juli 2016

Været, maten og service var perfekt. Vi tilbrakte søndagsettermiddag på Bakernes Paradis. Fikk høre historien og vi forstår hvorfor det har fått navnet Paradis.

Dato for besøk: juni 2016
2  Takk, _bente_sorensen

Reisende som så på Bakernes Paradis, så også på

Sandnes, Rogaland
Sandnes, Rogaland

Har du vært i Bakernes Paradis? Del dine erfaringer!