“Fantastisk mat, og sted”
Anmeldelse av Bakernes Paradis

Bakernes Paradis
Vurdert som nr. 16 av 89 Restauranter i Sandnes
Kjøkken: Grill, Supper
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Eiendommen har 100 meter vannlinje og dypvannskai hvor seilskuter, charterbåter og mindre cruisebåter kan legge til kai.Mat står i særstilling på alle av Kronengruppens hoteller og spisesteder. Opplev den lokale smaksopplevelsen som er tuftet på rogalandske råvarer og tradisjoner. Ta turen innom landhandelen i Reisehuset i sommer med mye flott handverk, lokale matprodukter og bakerivarer. Lauvvik ligger 20 minutter med bil fra Sandnes og 1 time fra Sandnes med båt.
Anmeldt 18. juni 2017

Var her i en 70 års dag. Utrolig fine omgivelser, helt nydelig. Utrolig god mat, fantastisk fiskesuppe, nydelig kjøtt, kjempebra hjemmelaget brød, og nydelig pyntet. En service fra de ansatte som var i særklasse. Stedet anbefales.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Persteinskog
Sara N, Manager på Bakernes Paradis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2017

Kjære Persteinskog,

Takk for en flott skrevet anmeldelse, og for at du deler din erfaring på tripadvisor.
Vi jobber for å være tett på våre gjester, og skape minnerike og personlige opplevelser. Det er derfor ekstra hyggelig og motiverende at du løfter frem våre unike omgivelser, maten og ikke minst kundeservicen. Skal sørge for å dele din tilbakemelding med de ansatte.

Igjen takk, og hjertelig velkommen tilbake.

Med vennlig hilsen
Sara Isabelle Nyheim
Driftssjef

Anmeldt 13. april 2017 via mobile enheter

Nydelig mat og flotte omgivelser. Et perfekt sted for en god matopplevelse med utsikt til fjorden.
Koselig med en liten "landhandel" med diverse interiørartikler.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Kvinne1

Kjære Kvinne1,

Tusen takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på. Det er veldig hyggelig at du deler din positive erfaring med oss og alle besøkende på tripadvisor. Ekstra hyggelig er det å høre at dere fikk en flott matopplevelse og at dere likte vår unike beliggenhet og landhandel.

Landhandelen som ligger i Heimahuset ble faktisk bygget tidlig på 1800 tallet og var en husmannsplass til garden Selvig som på den tiden var en storgård med mange husmannsplasser tilknyttet. Huset har underveis blitt påbygget med 1/3 del og midtre del av taket har blitt løftet. Vi har gjort litt om inne i Heimahuset, men stort sett så står det slik som det gjorde da det ble bygget.

Tusen takk, og velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen
Sara Isabelle Nyheim
Driftssjef

Anmeldt 28. august 2016 via mobile enheter

For en idyllisk plass. Som å vandre rett inn i ett eventyr. Nydelig beliggenhet mot sjøen, mulighet for masse lek for barnefamilier, muligheter for bading og ellers bare slappe av i herlige omgivelser. Nyt utsikten med en kaffekopp og god bakst.

Takk, Jill V
Anmeldt 5. august 2016

Familielunch servert på kaien med god service og smilende betjening.
Servitør var flink til å anbefale mat og drikke.

Takk, Terje S
Anmeldt 27. juli 2016 via mobile enheter

Koselig og nydelig liten plass. Men stive priser. Og litt dårlig skilting og vanskelig å komme til. Svært hyggelig personale!!!

2  Takk, Thorstein H

Reisende som så på Bakernes Paradis, så også på

Sandnes, Rogaland
Sandnes, Rogaland

Har du vært i Bakernes Paradis? Del dine erfaringer!