“Koselig søndagsstur med båt”
Anmeldelse av Bakernes Paradis

Bakernes Paradis
Vurdert som nr. 16 av 89 Restauranter i Sandnes
Kjøkken: Grill, Supper
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Eiendommen har 100 meter vannlinje og dypvannskai hvor seilskuter, charterbåter og mindre cruisebåter kan legge til kai.Mat står i særstilling på alle av Kronengruppens hoteller og spisesteder. Opplev den lokale smaksopplevelsen som er tuftet på rogalandske råvarer og tradisjoner. Ta turen innom landhandelen i Reisehuset i sommer med mye flott handverk, lokale matprodukter og bakerivarer. Lauvvik ligger 20 minutter med bil fra Sandnes og 1 time fra Sandnes med båt.
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Ikke så stor båtplass, men det ordnet seg da vi fikk legge til på en av de andre båtene som allerede lå der.
Det første som møtte oss var en utrolig koselig og fin hage. Vi var inne i kafeen og bestilte lunsj - to quiche, en ciabatta med ost og skinke, og to vafler. Maten var god - quichen kunne godt vært litt varmere og vaflene kunne vært litt billigere. I 2.etasje var det en koselig butikk med mye godt, litt interiør og noen morsomme småting - vi endte opp med å kjøpe noen flotte kort og litt drops.
Deretter tok vi oss en is ute i den flotte hagen.
Synes det var god atmosfære der og besøker dem gjerne igjen

Dato for besøk: juli 2018
Takk, stephaniebE3088CB
Sara N, Director of Sales på Bakernes Paradis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2018

Kjære Stephanie B

Takk for en flott skrevet anmeldelse, og at du deler din positive opplevelse med alle våre besøkende på tripadvisor - det setter vi stor pris på! Det er veldig gledelig å høre at vi levde opp til forventningene og at dere fikk en flott dag ute i Paradiset sammen med oss. Det er også veldig hyggelig å høre at dere likte og fikk handlet litt den koselige landhandelen vår, og selvfølgelig at maten falt i smak. At quichen kunne vært varmere skal vi ta med oss videre!

Dere er hjertelig velkommen til å besøke oss igjen! Vi har åpent lørdag og søndag, siste søndag 19 august. Utenom det har vi åpent for forhåndsbestilte selskaper, sommerfester, firmafester og teambuilding. :)

Igjen takk, håper vi får gleden av å være vertskap for dere igjen.

Anmeldt 11. juli 2017

Vi kjørte dit for å se hvordan det var. Smal vei for å komme dit. Skarpt til høyre rett før billettutsalget til Oanes fergen. Gjennom to grinder, (husk å lukk dem) og så er du der. Stedet har muligheter for å få en deilig middagsservering eller å få kaffe og lefse (kake) i det gamle huset. Nydelige omgivelser ned mot fjorden. Trivelig sted hvor en kan kose seg sammen som familie. Anbefales.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Magne Vilfred H
Sara N, Manager på Bakernes Paradis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2017

Kjære Magne Vilfred H

Takk for din anmeldelse på tripadvisor.
Det virker som dere hadde en flott dag ute hos oss på Bakernes Paradis, og det er veldig hyggelig å høre. Vi har som mål å skape en minnerik og god gjeste opplevelse med vår unike beliggenhet. Det er derfor veldig hyggelig at du løfter frem både omgivelsene og maten i din anmeldelse.

Velkommen skal dere være neste sommer!

Anmeldt 6. juli 2017

Vi ankom kafeen 1/2 time før stengetid. Kjøpte vaffel og kaffe (selvbetjening). Kaffen var knapt lunken og vaffelen var tørr og ikke velsmakende. Alle bord var ledige innendørs, men det var dekket på med pappkrus, etc. Vi fikk beskjed om at vi måtte sitte utendørs, da bordene var opptatt. Det kom ingen andre gjester mens vi var der. Service var ikke tilstedeværende og maten var overpriset.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Maalfrid1912
Sara N, Leder  på Bakernes Paradis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2017

Kjære Maalfrid1912,

Tusen takk for din tilbakemelding den setter vi stor pris på.
Det er meget beklagelig å lese om deres opplevelse hos oss. Dette er naturligvis helt uakseptabelt, og vi beklager på det sterke erfaringen dere sitter igjen med.
Jeg vil følge opp dette internt for å finne ut hvordan vi klarte å avvike fra våre rutiner og generelle gjestebehandling.

Jeg vil gjerne få muligheten å beklage til deg over telefon personlig, og hadde derfor satt stor pris på hvis du ville formidlet dine kontaktopplysninger til oss direkte.

Uansett så håper jeg at vi vil få muligheten å rette opp inntrykket ditt av oss i fremtiden, og ikke nøl med å gi beskjed hvis vi kan være behjelpelige på noen måte.

Sara Nyheim

Anmeldt 18. juni 2017

Var her i en 70 års dag. Utrolig fine omgivelser, helt nydelig. Utrolig god mat, fantastisk fiskesuppe, nydelig kjøtt, kjempebra hjemmelaget brød, og nydelig pyntet. En service fra de ansatte som var i særklasse. Stedet anbefales.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Persteinskog

Kjære Persteinskog,

Takk for en flott skrevet anmeldelse, og for at du deler din erfaring på tripadvisor.
Vi jobber for å være tett på våre gjester, og skape minnerike og personlige opplevelser. Det er derfor ekstra hyggelig og motiverende at du løfter frem våre unike omgivelser, maten og ikke minst kundeservicen. Skal sørge for å dele din tilbakemelding med de ansatte.

Igjen takk, og hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 13. april 2017 via mobile enheter

Nydelig mat og flotte omgivelser. Et perfekt sted for en god matopplevelse med utsikt til fjorden.
Koselig med en liten "landhandel" med diverse interiørartikler.

Dato for besøk: august 2016
Takk, Kvinne1

Kjære Kvinne1,

Tusen takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på. Det er veldig hyggelig at du deler din positive erfaring med oss og alle besøkende på tripadvisor. Ekstra hyggelig er det å høre at dere fikk en flott matopplevelse og at dere likte vår unike beliggenhet og landhandel.

Landhandelen som ligger i Heimahuset ble faktisk bygget tidlig på 1800 tallet og var en husmannsplass til garden Selvig som på den tiden var en storgård med mange husmannsplasser tilknyttet. Huset har underveis blitt påbygget med 1/3 del og midtre del av taket har blitt løftet. Vi har gjort litt om inne i Heimahuset, men stort sett så står det slik som det gjorde da det ble bygget.

Tusen takk, og velkommen tilbake!

Reisende som så på Bakernes Paradis, så også på

Sandnes, Rogaland
Sandnes, Rogaland

Har du vært i Bakernes Paradis? Del dine erfaringer!