Gøy og lærerikt for store og små 😊

Anbefales virkelig! 👏 Vi ble møtt av veldig hyggelige ansatte i resepsjonen, og følte oss velkomne... les mer

Anmeldt 16. oktober 2022
Carina B
Tipp topp - lærerik dag!

Fantastiske ansatte - som var engasjerte og sørget for at besøket for to 11-åringer ble meget... les mer

Anmeldt 27. juni 2021
786jannikeh
Sandefjord, Norge

Anmeldt 6. juli 2018

Vi tilbrakte noen artige timer her og ble underholdt og opplyst både av aktivitetene, fysikkshow og fin guiding i planetariet. Moro for små barn med butikk der man kan handle med "reelle" varer og penger, regne sammen, betale og få igjen, men også mye gøy for oss som er litt eldre.
Veldig hyggelige, flinke ansatte overalt, i resepsjonen / butikken, i planetariet, på fysikkshowet, ved 3Dprintingen og rundt i utstillingene. Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, TinkaSu
Elin R, Public Relations Manager på Vitenfabrikken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Hei Tinka!

Så kjekt å høre - jeg skal dele tilbakemeldingen med de flinke vertene! Velkommen igjen og god sommer :)

Mvh,

Elin Bell / Jærmuseet

Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Tok med niesene på 2 og 5 år. De storkoste seg. Mye forskjellig å gjøre. Lærerikt for de voksne også. Stjerneshowet er en favoritt for 5 åringen. De andre aktivitetene som blir holdt i verkstedet er også gøy. Vi har laget sugerør raketter og glowstick lamper. Det er mulighet for å kjøpe mat eller spise medbrakt ved bord. Det er også skap til å låse inn verdisaker. Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, annemaysk
Elin R, Public Relations Manager på Vitenfabrikken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2018

Hei Anne!

Så kjekt å høre niesene dine koste seg hos oss. Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Mvh Elin Ravndal Bell / Vitenfabrikken

Anmeldt 13. oktober 2017

Dette museumet er perfekt, mye å se på, og er veldig stort. Det som gjør det bedre enn andre museumer er at du kan gjøre ting selv, som iq test, spill, lage papirfly og mer. Det er til og med en umoe-planet der du sitter inni, og ser på stjernene, og andre ting som en som jobber der forteller deg om. VELDIG BRA!

Dato for opplevelse: april 2017
1  Takk, Simen Ø
Anmeldt 8. juli 2017 via mobile enheter

En kjekk og spennende plass for liten og stor! Her er nesten alt en kan tenke seg! Ok kaffe og lappe o kafeen også, samt flere gode fristelser

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, solveigr153
Anmeldt 28. februar 2017

Morsomt museum du kan slå i hjel et par timer på. Mye er lagt opp for barn, men vi (22-25 år) hadde det veldig morsomt.

Dato for opplevelse: februar 2017
Takk, arjaf1994