Tipp topp - lærerik dag!

Fantastiske ansatte - som var engasjerte og sørget for at besøket for to 11-åringer ble meget... les mer

Anmeldt 27. juni 2021
786jannikeh
Sandefjord, Norge
Gøy for hele familien!

Vitensenteret var vel verdt et besøk - både småbarna, foreldre og besteforeldre kunne storkose seg... les mer

Anmeldt 11. oktober 2020
Slsta1976
Oslo, Norge

Anmeldt 26. januar 2020 via mobile enheter

Så gøy å stoppe en plass der barn kan utforske, leke og lære på en gang!
Fine og ryddige lokaler.
Ungene fikk leke med å lage strøm med vann, fikk måle hvor tunge de var på forskjellige planeter, bygge hus på kart, leke med elektrisitet og sjekke hvor sterke de var. Alt er fint forklart på plakater og det var mye gøy å prøve. Det var noen ting som var i stykker, men ellers var dette gøy. To timer fløy forbi og vi gikk ut med gode opplevelser.

Dato for opplevelse: januar 2020
1  Takk, theakristinea
Anmeldt 14. april 2019 via mobile enheter

det var knallgøy. jeg er 33 år men syns det likevel var kjempegøy. jeg var med på eggslipp konkurranse med noen barn og foreldrene deres, selvom jeg var 33 år og den eldste i konkurransen. det var gøy. vi vant sykkelsetetrekk. så fikk jeg og to barn prøve å fange rosa/lilla lyn som lagde fin Harry Potter musikk. så såg jeg de skjønne drikkefuglene og tegnet speilvendt og lo og prøvde mye gøy.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, monjanse
Anmeldt 4. februar 2019 via mobile enheter

Nok å gjøre i mange timer. Stjerneshow og eksperimenter, sammen med mange ting å teste ut. Skulle bodd nærmere!

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, LEMOR
ElinR348, Public Relations Manager på Vitenfabrikken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. februar 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding om besøket hos oss. Det er flott å bo i Sandnes også, velkommen! :)

Mvh,

Elin / Jærmuseet Vitenfabrikken

Anmeldt 6. juli 2018

Vi tilbrakte noen artige timer her og ble underholdt og opplyst både av aktivitetene, fysikkshow og fin guiding i planetariet. Moro for små barn med butikk der man kan handle med "reelle" varer og penger, regne sammen, betale og få igjen, men også mye gøy for oss som er litt eldre.
Veldig hyggelige, flinke ansatte overalt, i resepsjonen / butikken, i planetariet, på fysikkshowet, ved 3Dprintingen og rundt i utstillingene. Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, TinkaSu
Elin R, Public Relations Manager på Vitenfabrikken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Hei Tinka!

Så kjekt å høre - jeg skal dele tilbakemeldingen med de flinke vertene! Velkommen igjen og god sommer :)

Mvh,

Elin Bell / Jærmuseet

Anmeldt 10. mai 2018 via mobile enheter

Tok med niesene på 2 og 5 år. De storkoste seg. Mye forskjellig å gjøre. Lærerikt for de voksne også. Stjerneshowet er en favoritt for 5 åringen. De andre aktivitetene som blir holdt i verkstedet er også gøy. Vi har laget sugerør raketter og glowstick lamper. Det er mulighet for å kjøpe mat eller spise medbrakt ved bord. Det er også skap til å låse inn verdisaker. Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, annemaysk
Elin R, Public Relations Manager på Vitenfabrikken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2018

Hei Anne!

Så kjekt å høre niesene dine koste seg hos oss. Dere er hjertelig velkommen tilbake!

Mvh Elin Ravndal Bell / Vitenfabrikken