“En øl mekka med god stemning”
Anmeldelse av Melkebaren

Melkebaren
Vurdert som nr. 8 av 87 Restauranter i Sandnes
Kjøkken: Bar, Pub
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 11. desember 2018 via mobile enheter

Dette er en plass for å få god service, nydelig øl og en plass for å komme i god stemning! Her har de fat,glass , boks så man kan velge og vrake!

Takk, erikkI4089BO
MikalBerg, Daglig leder på Melkebaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Hei Erik K.
Tusen takk for en flott tilbakemelding :) Kjekt å høre at de 2 tingene vi virkelig står for kom frem i din opplevelse, nemlig øl og service!

Veldig kjekt at du ville bruke tiden din til å gi oss en god tilbakemelding og ha en fortsatt flott førjulstid :)

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Velsig trivelig stemmning og veldig hyggelig og hjelpsomt personell.
Jeg fikk god hjelp til å velge den rette ølen.
Stort utvalg av jule øl for smaking i godt lag.

2  Takk, Bjarth
MikalBerg, Daglig leder på Melkebaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hei Bjarth

Tusen takk for flott tilbakemelding.
Godt å høre at bartender hjalp deg til rett valg, kjempebra!

Vi har vel rundt 90 juleøl på menyen i år, så det skal være litt av hvert der også ja.
Velkommen igjen!

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Se dagens tavle, mye godt i glasset. 31 forskjellige på tapp + over 300 på flaske og boks. Norsk og utenlandsk.

Takk, 330kjelll
MikalBerg, Daglig leder på Melkebaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. desember 2018

Tusen takk for besøket ditt Kjell L!

Godt å høre at du hadde en flott opplevelse hos oss, og ja, med 300 flasker og 31 forskjellige på tapp så bør de fleste finne noe som kan friste :)

Og tusen takk for at du ville dele din opplevelse!

Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Masse god øl for de ølinteresserte både på tap og på flasker. Sandnes’s beste øl-pub med god margin. Lokalet kunne vært lysere - ikke det tunge pub-looket, men dette er smak og behag.

Takk, 543perg
MikalBerg, Daglig leder på Melkebaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Hei Per G

Takk for tilbakemeldingen, vi har som mål om å alltid være en av de beste ølbarene i distriktet så godt at du også synes vi er best i Sandnes :)

Som du sier så er tingene rundt lokalet smak og behag :)

Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Uteservering og musikken er det første man ser/hører. Kommer inn i en koselig lokale til en fantastisk ølvert som kan jobben sin.
Vi ble anbefalt "Planken" hvor man får 5 glass med valgfri øl, mange å velge mellom. Vi ba han velge. Ble fortalt om de forskjellige ølene og hvor de er brygget. Fantastisk! ☺️

Takk, almazvm

Hei Almaz M

Er så kjekt å høre slike tilbakemeldinger :) veldig viktig for oss at våre verter tar godt imot gjestene og klarer å ta dere med å en liten reise i øl :)

Med våre 31 tappelinjer så skal det være mye godt på til enhver tid :)

Reisende som så på Melkebaren, så også på

Har du vært i Melkebaren? Del dine erfaringer!