“Øl & pizza”

Kjøkken: Bar, Pub
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 20. juli 2021

Meget godt utvalg av øl, prisene som forventet av denne type øl i distriktet. Bestilte pizza fra den restauranten ved siden av, via bordbestillinge inne hos Melkebaren. Hyggelig personale og rask betjening.

1  Takk, livsnyteren11
MikalBerg, Eier på Melkebaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei Livsnyteren11

Takk for god tilbakemelding og kjekt at du benyttet deg av tilbudet til å handle mat hos våre venner også.
Kjekt at du er fornøyde med personale og at det gikk raskt.

Ha en fortsatt flott sommer :)

Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Herlig plass med all slags øl. Brun pub der du kan sitte å snakke med andre og nyte ei kald ei. Tidvis viser de også fotball her

Dato for besøk: februar 2020
1  Takk, 754_yvindm
MikalBerg, Eier på Melkebaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2020

Hei

Tusen takk for en god tilbakemelding og at du brukte tid på å rate oss :)

Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Veldig bra utvalg av øl og hyggelig atmosfære. Problemet et at en halvliter koster 140 kr. Dem har redusert serveringen til 33 cl og beholdt prisene.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, LarsSolvangSandnes
MikalBerg, Daglig leder på Melkebaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. februar 2020

Hei Lars Solvang

Tusen takk for besøket og hyggelig at du liker utvalget vårt og atmosfæren.
Når det gjelder priser så står vi nok ikke hverken bak eller foran noen av våre kollegaer som driver med spesialøl når det gjelder pris :)
Om du ser standardprisene våre så er de på lik linje med stort sett alle andre barer du går på i vårt område (kan nevne at du får et av verdens mest kjente stout til 106,- som burde kostet mye mer, men det er markedsprisen, og dette er 0,5).
Når det gjelder premium elite merkene vi handler inn så finner du øl som nok har en halvliter pris på 3-400 kroner også i flaskeutvalget vårt, som er sjeldne og derfor dyre inn og ut....Når det gjelder øl på tapp så har vi øl som vi betaler nærmere 200,- i innpris på pr. Liter, og da prater vi eks mva, og for at vi skal tjene noen penger på disse så betyr det selvfølgelig at disse føles veldig dyre ut for kundene våre, men dette er for at vi skal tilby noe av det beste ølet i verden, noe som er viktig for oss for at kundene våre skal få en fantastisk opplevelse innen smak og opplevelser innen øl :)

Når det gjelder endring av glass, vi gikk over fra 0,35 til 0,33 fordi vi synes vi får frem smak og aroma bedre i klokkeglassene en vi gjorde i de gamle med vår egen logo på, og vi har ikke økt påslaget selv om leverandørene har økt prisene.

Håper at du synes ølutvalget er så spennende at du vil prøve oss igjen, og setter pris på at du gir oss tilbakemelding, målet vårt er å alltid gi kundene våre en god opplevelse så håper du stikker innom ved en annen anledning :)

Anmeldt 24. oktober 2019 via mobile enheter

Godt utvalg av øl og hyggelig betjening. Litt ubestemmelig «vibe», men absolutt et fint sted for et par øl!

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, emilier734
MikalBerg, Daglig leder på Melkebaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2019

Hei Emilier

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding :)

Synd at vi ikke ga deg den beste opplevelsen men vi er veldig fornøyd med at du likte det som er viktig for oss, nemlig øl og god service.

Håper du kommer igjen og at vi kanskje klarer å løfte opplevelsen din litt bedre da :)

Takk igjen.

Anmeldt 13. mai 2019 via mobile enheter

Imponert over kunnskapen til de ansatte og ikke minst den gode servicen og det å "bli sett" Her skal jeg garantert igjen.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, S5943PEheidir
MikalBerg, Daglig leder på Melkebaren, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2019

Hei

Tusen takk for tilbakemelding :)
Kjekt å høre at kunnskapen til de ansatte er bra, det kombinert med opplevelser er det vi jobber stadig for å være på topp med :)

Vi ønsker deg velkommen igjen!

Reisende som så på Melkebaren, så også på

Har du vært i Melkebaren? Del dine erfaringer!