Anmeldt 21. juni 2018 via mobile enheter

Midt i sentrum av Sandnes ligger denne perlen av et hotell. Flott, særegne rom, glimrende frokost, og veldig kort avstand til både uteliv og shopping. Populært hotell, så bestill i god tid. Flott historie rundt stedet.

Dato for oppholdet: april 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Cato T
Bente A, Leder  på GamlaVaerket Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2018

Hei Cato, tusen takk for skryt og velkommen tilbake!

Anmeldt 5. april 2018

Et gamelt og nydelig hotell med nostalgisk stil. Stilen er gjennomført alt fra resepsjonen og til rommene. Dette hotellet skiller seg ut (positivt)
--til og med vanlig nøkkel!

Frokosten er litt enkel med begrenset utvalg - men god kvalitet.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Torbjorn I

Hei Torbjørn

Takk for besøket og hyggelig anmeldelse. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 3. mai 2017 via mobile enheter

Vi overnattet 3 døgn på Gamlaværket - en meget positiv opplevelse. Greie rom og kjempegod frukost i spennende teglsten-rom. Nostalgisk og spennende. Koselig spiseplass for alle på gateplan med hyggelige smårom. Rom mot gågata er å foretrekke - ellers blir med noe toglyd. Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, 42arildg
Bente A, Salgssjef på GamlaVaerket Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2017

Hei Arild

Takk for fin anmeldelse av oppholdet hos oss. Vi ønsker dere hjertelig velkommen tilbake igjen ved neste anledning!

Anmeldt 20. april 2017 via mobile enheter

Sandnes lever i skyggen av Stavanger. Forretningsreisende til oljebyen Stavanger drar ikke til Sandnes. Likevel ville jeg gi det en sjanse da målet var ExxonMobil kontoret. Gamla Verket er en perle av et spisested: frokost, middag og ikke minst lokalene! De gamle bygningene, auraen fra mursteinsfabrikken (som dere sikkert kunne gjort mer ut av!), det mangslungne lokalene innover i denne lille overbygde "bydelen" er ganske unik. Veldig hyggelig selv for en alene-reisende person.
Værelsene er ikke mer enn OK. Mitt rom var stort, møblert med gamle møbler og en god seng, men manglet en slags helhet. Det var kaldt, skrivebord altfor høyt ifht stolen (vondt å jobbe ved), badet bra - pluss for eget såpestykke og sjampo. Men ingen såpeskål å legge/sette dette på i dusjen - klønete.
Så alt i alt: restauranten veldig bra (lokaler/atmosfære/mat). Hotellrommene OK, men heller ikke mer. Men stedet har definitivt mer sjel enn de andre forretningshotellene i Stavanger, så jeg kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Cramdahl

Hei

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive om din opplevelse hos oss. Vi synes også at hotellet er et sjarmerende sted .Hjertelig velkommen tilbake !

Anmeldt 21. januar 2017 via mobile enheter

Har vært her en gang før, men denne gangen var opp holdet top notch. Rommet var stort, og ingen støy utenfra. Badet var romslig og rent og sengen var himmelsk. Servicen var upåklagelig, de gjorde alt de kunne for at oppholdet skulle bli uforglemmelig, var høflige og blide, og var alltid klar til å hjelpe :) jeg spiste i restauranten hver kveld, og maten er svært smakfull, og menyen er variert. Anbefaler alle som skal til Sandnes å besøke dette hotellet. Det er veldig koselig og romantisk, og det ligger midt i sentrum med kort avstand til alt. Togstasjon og buss stasjon ligger bare ett par minutts gange unna, og kjøpesenter og handlegaten er rett utenfor døren :)

Dato for oppholdet: januar 2017
Reisetype: Reiste alene
Takk, emthev
Bente A, Salgssjef på GamlaVaerket Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2017

Hei Emthe

Tusen takk for flott tilbakemelding fra deg, og det er alltid koselig å ønske deg velkommen:)