Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Måsa bråka heile natta lang, umlig og sove, null air condition, ekstremt varmt, tjukke dyne. Anbefaler ikke.

Takk, Tripanbefler334
Bente Andersen, Annet på Gamlaværket Gjæstgiveri Og Tracteringssted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kjære gjest

Det er leit å høre at oppholdet ikke var som forventet. Når sommervarmen slår inn, er det mulig å få låne vifte i resepsjonen som hjelper på nattesøvnen. Vi har også øreplugger mot måsebråk i hekketiden.
Vi håper iallefall dere hadde et fint opphold i Sandnes.

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde 2 overnattinger på dette hotellet, og det sto ikke til forventningene. Det var store støvdotter rundt de fleste bord / stolben , lag med støv på gulvlister på rommet. Lite delikat bad , med skitne hjørner (muggsopp) . Vi ga beskjed om dårlig renhold etter første natt , i håp om forbedringer ; noe som ikke skjedde.
Vi har bodd på mange hoteller rundt i verden og dette er noe av det mere skitne rommet vi har opplevd.
Beliggenheten var fin, men inntrykket ødela mye.

Takk, Hilde0678

Kjære Hilde

Vi synes det er leit å høre at oppholdet ikke var som forventet. Nå har vi jo hatt dialog med dere her på plass og dere ble kompensert etter beste evne. Dere var heldigvis fornøyd da dere dro:)
Ønsker dere alt godt!

Anmeldt 21. juni 2020

Vi syntes hotellrommet var slitent og var heller ikke spesielt imponert over sengen og sengetøyet. Vi hadde også problemer flere ganger med heisen i løpet av det 1-natts oppholdet, - den ene gangen ville ikke heisen gå i det hele tatt og den andre gangen så gikk heisen til gal etasje. Vi valgte hotellet ut fra at det er medlem av de historiske hoteller som vi synes er et kvalitetsstempel, men denne gangen syntes vi ikke det var bra nok til at det kan være medlem av den kjeden. Unge og søte medarbeidere, men de virket uerfarne. Frokosten var O.K., men heller ikke den er av den kvalitet som kjennetegner de historiske hoteller. Men hotellet ligger veldig sentralt til i forhold til jernbanestasjonen og shopping.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Ingeborg56
Bente Andersen, Annet på Gamlaværket Gjæstgiveri Og Tracteringssted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Kjære Ingeborg

Vi vil takke for tilbakemelding fra oppholdet hos oss. Bare på den måten kan vi bli bedre på vår vei.
Vi hjelper unge med arbeidserfaring; det er bare på den måten de går trent seg på arbeidslivet. Vi har dyktige medarbeidere som gjør sitt beste for å skape gode gjesteopplevelser.
Vil få beklage at heis stoppet.i helgen dere var hos oss, tekniker ble tilkalt straks. Må ha vært tropevarmen:)
Vi forstår at dere savnet den gode Frokostbuffeten. Det gjør vi også og gleder oss til denne vanskelige coronatiden er over; til det skjer er vårt hovedfokus å følge alle smittevernregler vi er pålagt å følge.
Vi tar med oss dine kommentarer videre og håper vi får sjansen til å ønske velkommen igjen!

Anmeldt 7. desember 2019 via mobile enheter

For et flott gjestgiveri. For en flott suite. Nydelig mat i flotte omgivelser, selvom vi skjønte at logistikken mellom servitørene manglet ( hyggelig og litt masete med 3 stykker innom med jevne mellomrom)- og når vi spør ene servitøren om hvilken saus vi har fått svarer hun: dette er en saus til lutefisk (vi satt og så på lutefisken vi hadde bestilt)......
Mangel på opplæring?
Ellers veldig fornøyd så langt!

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, lille20192019
Anmeldt 19. september 2019

Det var duket for et skikkelig arbeidsmøte, med alle representantene fra jobben.
Samlingen var lagt til Sandnes, og været utenfor var meget bra, sol og veldig varmt.
Faktisk såpass varmt at det var direkte plagsomt konferanserommet vårt. Det var ikke aircondition, så vi fikk satt inn et par vifter. Disse støyet såpass at det ble litt plagsomt underveis. Vi satt i et møterom oppe, i noe som ser ut som at det er en tidligere nattklubb. Danskebåten? De hadde store, runde bord i møterommet, som fungerte greit nok. Lunsjen var veldig god! Trivelig og serviceinnstilt personale, gjorde dette til en bra opplevelse. Greit hotell, bra mat, ikke fullt så bra konferansefasiliteter.

Dato for oppholdet: august 2019
2  Takk, 992eirikp
Bente A, Daglig leder på Gamlaværket Gjæstgiveri Og Tracteringssted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2019

Kjære 992eirikp

Takk for tilbakemelding fra besøk hos oss i forbindelse med jobbmøte i sommer da Sandnes slo varmerekorden i hele landet med 35 grader.
Det er vi jo ikke så vante med.

Vi takker for at dere syntes service og mat var god. Det er veldig viktig for oss.

Velkommen tilbake ved en senere anledning .