Expedia.comUSD 157
Orbitz.com
Anmeldt 6. desember 2020 via mobile enheter

Et lite kg intimt hotell i historiske lokaler. Helt greie rom. Hotellet ligger meget sentralt i Sandnes. Restauranten er meget koselig, og maten var bra. Kanskje en litt enkel frokost, men ikke noe problem

Dato for oppholdet: desember 2020
2  Takk, 613kjetila
Bente Andersen, Daglig leder på Gamlaværket Gjæstgiveri Og Tracteringssted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2020

Hei Kjetil

Takk for hyggelig tilbakemelding fra deg.
Ha en riktig God jul og velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 2. oktober 2020 via mobile enheter

Koselig og trivelig hotel. Var der i 11dager. God service. Opplevde at vi alltid ble møtt med smil og godt humør. Fikk oppgradert til suiten. Stor god plass. Maten på restauranten var veldig god.
Hotellet ligger veldig sentralt til i Sandnes. Her kommer vi tilbake. Kan anbefales.
Hilsen Liv og Odd fra Bodø.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, Kjempefint
Bente Andersen, Daglig leder på Gamlaværket Gjæstgiveri Og Tracteringssted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2020

Kjære gjester

Takk for fin anmeldelse av besøk hos oss , både når det gjelder rommet og maten samt service. Det var veldig kjekt.
Velkommen til oss neste gang dere kommer til Sandnes

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Måsa bråka heile natta lang, umlig og sove, null air condition, ekstremt varmt, tjukke dyne. Anbefaler ikke.

Takk, Tripanbefler334
Bente Andersen, Annet på Gamlaværket Gjæstgiveri Og Tracteringssted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Kjære gjest

Det er leit å høre at oppholdet ikke var som forventet. Når sommervarmen slår inn, er det mulig å få låne vifte i resepsjonen som hjelper på nattesøvnen. Vi har også øreplugger mot måsebråk i hekketiden.
Vi håper iallefall dere hadde et fint opphold i Sandnes.

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde 2 overnattinger på dette hotellet, og det sto ikke til forventningene. Det var store støvdotter rundt de fleste bord / stolben , lag med støv på gulvlister på rommet. Lite delikat bad , med skitne hjørner (muggsopp) . Vi ga beskjed om dårlig renhold etter første natt , i håp om forbedringer ; noe som ikke skjedde.
Vi har bodd på mange hoteller rundt i verden og dette er noe av det mere skitne rommet vi har opplevd.
Beliggenheten var fin, men inntrykket ødela mye.

Takk, Hilde0678

Kjære Hilde

Vi synes det er leit å høre at oppholdet ikke var som forventet. Nå har vi jo hatt dialog med dere her på plass og dere ble kompensert etter beste evne. Dere var heldigvis fornøyd da dere dro:)
Ønsker dere alt godt!

Anmeldt 21. juni 2020

Vi syntes hotellrommet var slitent og var heller ikke spesielt imponert over sengen og sengetøyet. Vi hadde også problemer flere ganger med heisen i løpet av det 1-natts oppholdet, - den ene gangen ville ikke heisen gå i det hele tatt og den andre gangen så gikk heisen til gal etasje. Vi valgte hotellet ut fra at det er medlem av de historiske hoteller som vi synes er et kvalitetsstempel, men denne gangen syntes vi ikke det var bra nok til at det kan være medlem av den kjeden. Unge og søte medarbeidere, men de virket uerfarne. Frokosten var O.K., men heller ikke den er av den kvalitet som kjennetegner de historiske hoteller. Men hotellet ligger veldig sentralt til i forhold til jernbanestasjonen og shopping.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Ingeborg56
Bente Andersen, Annet på Gamlaværket Gjæstgiveri Og Tracteringssted, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2020

Kjære Ingeborg

Vi vil takke for tilbakemelding fra oppholdet hos oss. Bare på den måten kan vi bli bedre på vår vei.
Vi hjelper unge med arbeidserfaring; det er bare på den måten de går trent seg på arbeidslivet. Vi har dyktige medarbeidere som gjør sitt beste for å skape gode gjesteopplevelser.
Vil få beklage at heis stoppet.i helgen dere var hos oss, tekniker ble tilkalt straks. Må ha vært tropevarmen:)
Vi forstår at dere savnet den gode Frokostbuffeten. Det gjør vi også og gleder oss til denne vanskelige coronatiden er over; til det skjer er vårt hovedfokus å følge alle smittevernregler vi er pålagt å følge.
Vi tar med oss dine kommentarer videre og håper vi får sjansen til å ønske velkommen igjen!