“Middag”
Anmeldelse av GamlaVærket

GamlaVærket
Vurdert som nr. 17 av 86 Restauranter i Sandnes
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: Prisbelønnet, særpreget serveringssted med kafè, bakeri, kaffebrenneri, hotell og flere restauranter. Det legges stor vekt på at maten og menyene er bygget på norske, og ikke minst lokale mattradisjoner.
Anmeldt 10. august 2021

Fantastisk god mat og ypperlig service.
Vi hadde middag og dessert som smakte helt nydelig.
Drinker og vin til var helt perfekt.
Interiør var spesielt og utrolig koselig plass
Kommer garantert tilbake

1  Takk, 418kirstent
Bente Andersen, Daglig leder på GamlaVærket, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Hei Kirsten

Det varmer våre hjerter å få slike tilbakemedlinger, en stor takk til deg som deler!
Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Fin og koselig café, godt utvalg og god service.
Fint og rustikt interiør, og koselig atmosfære.
Her kommer jeg tilbake!

Takk, Curious03377743010

Hei,

Tusen takk for skryt av mat og interiør, håper vi ser deg snart igjen!

Anmeldt 10. mai 2021 via mobile enheter

Jeg og min venn ble dårlig etter vi har spist her. Servitøren virket irritert når vi ga beskjed. 10/05/21 kl 19
Greit hvis maten var godt men dessverre har ingen smak.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 509shayneb
Bente Andersen, Daglig leder på GamlaVærket, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mai 2021

Kjære gjest

Vi beklager at dere opplevde å ha en dårlig opplevelse hos oss, og håper dere kan ta kontakt med oss så vi får sett på dette sammen.

Anmeldt 15. november 2020 via mobile enheter

Jeg og samboeren min valgte å spise en 5retters meny her. Grunnen til at vi valgt gamleverket var mest pga deres beskrivelse av maten, lokalet og vinen. Samt at de hadde mange gode omtaler her på Tripadvisor.

Personalet var veldig hyggelig, serviceinnstilt og imøtekommende, det var hvite duker og stearinlys.
Musikken var behagelig og det meste i vinpakken var gode viner.
Maten var vi derimot ikke like fornøyd med. Jeg og samboeren min er begge veldig glad i god mat og går sjeldent ut for å spise. Når vi først gjør dette er det viktig for oss at maten står til forventningene, noe det dessverre ikke gjorde. Kjøttet var overstekt, suppen hadde maizena preg, smakene som var kombinert sammen i de ulike rettene passet ikke sammen (søt appelsin fondant? mot søt vaniljeis + søt dessertvin = ikke bra). Når vi skulle bestille fra baren virket ikke personalet oppdatert på vinkartet, det manglet mye av det vi ønsket drikke. Da vi endelig fant noe som hørtes godt ut og som de hadde inne, oppga personalet en høyere pris en det som sto i vinkartet.
Potensialet er veldig bra, men pga maten får de lav score hos meg.

Dato for besøk: november 2020
Takk, 359mdd
BandersenGV, Daglig leder på GamlaVærket, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. november 2020

Kjære Wenche

Takk for at du tok deg tid til å gi tilbakemelding om besøk hos oss, og det er leit å høre at dere ikke likte menyen Kjøkken hadde laget til dere. Dette er en meny vi tilbyr når dere kommer med Gavekort dere hadde fått. Vi tar med oss kommentaren videre på vår vei til å lage enda bedre gjesteopplevelser.
Håper vi får se dere igjen når vi åpner Vinværket neste år med fokus på vin og mat.
Ønsker dere en fin førjulstid .

Anmeldt 1. november 2020

Romantisk middag med ørten retter og tilhørende vinpakke. Rause og velsmakende retter som ble servert i passe tempo, og med nydelige viner til. Vi forlot de koselige lokalene stappmette og kjempefornøyde!

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, Culture307902
Bente Andersen, Daglig leder på GamlaVærket, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2020

Kjære gjest

Tusen takk for skryt, det var veldig flott å høre at dere koste dere; kom snart igjen!

Reisende som så på GamlaVærket, så også på

Har du vært i GamlaVærket? Del dine erfaringer!