“Alt for dyrt”
Anmeldelse av Birger - STENGT

Birger
Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Her er prisene alt for høye for vanlige folk.
Hamburger og pølse m/ pomfrites smakte bra, men var ikke verdt prisen.
Tvilsomt om vi kjører innom her mer, da vi kan få bedre mat på andre plasser.

1  Takk, gerdtove

Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Birger har gode hamburger uten tvil, men prisen er litt i overkant synes jeg. (200-,) for burger med pommfri.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 746fredrikg
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Kjempe god burger. Dessverre er de ofte utilgjengelig på telefon, noe som gjør at vi ikke har fått bestilt på forhånd, og siden dette hovedsakelig er et take-away-sted blir det endel venting på maten utenfor.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 396elisabethc
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Kanonbra burgerer, de kunne utvidet utvalget med litt flere smaker og ikke rotet seg bort i pizza...

Dato for besøk: juli 2018
Takk, erikkI4089BO
Anmeldt 12. juni 2018 via mobile enheter

Har vært her flere ganger. Burgerne er veldig veldig god, pommes fritesen varierer for mye.... og savner mulighet å sitte inne..... service som
Forventet i en pølsekiosk med luke, og ryddig rundt. Bra at d er teppe/varme utvendig på kalde kvelder, men her sitter du ikke lenge om d ikke er varmt!

Dato for besøk: september 2017
Takk, TorEA80

Reisende som så på Birger, så også på