“Fantastisk kvalitetsburger.”
Anmeldelse av Birger - STENGT

Birger
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Spiste Birger Løken meny.

Fantastisk burger med saftig, perfekt stekt kjøttkake, luftig og deilig brød som sugde opp all saften, masse stekt løk og god ost.
Pommes fritesene var sprø utenpå og myke inni. Godt krydret. Perfekt stekt.

Et burgermåltid helt på høyde med hipsterstedene i Oslo og Stockholm. Kvalitet!

De som sutrer på prisen kjenner ikke verdien av kvalitet og får heller reise på McDonalds. For dem blir dette perler for svin uansett.

Anbefales!

Takk, janbM4455CY

Anmeldt 11. november 2020 via mobile enheter

Birger serverer god burgere, de har et godt utvalg! Deres pommfri er sprø og leverer på kvalitet. samt Løkringer er utrolig gode og crispy.

Ikke minst har de veldige gode milkshakes. Litt lite smaksutvalg.

Deres priser kontra hva du får, er blitt stiv.. Før fikk du mer mad for pengene. Håper de går tilbake til samme porsjoner som før.

Dato for besøk: november 2020
Takk, Ola_Nordman96
Anmeldt 28. august 2020

Første gangs kunde. Ba om en 100gr cheeseburger til 69kr. Måtte betale 89kr. Så etterpå at jeg skulle ha bedt om Birger 100gr. Forvirrende, men ok, 20kr er ikke all verden. Ble ikke spurt om fint eller grovt brød. Fikk utlevert burgeren uten mulighet for ketchup/sennep. Merkelig konsept. Burgeren smakte ok, ikke noe spesielt dessverre. Hadde vel trodd den skulle være litt mer enn det den var, med tanke på all den reklamen de har angående produktet utenfor lokalet sitt. Synd å si det, jeg er overhodet ingen McDonalds fan, men man får hvertfall burgere med smak der.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, kenneth d
Anmeldt 30. januar 2020 via mobile enheter

FANTASTISK MAT og FANTASTISK SERVICE. Kommer definitivt tilbake!!! Reiser mer enn gjerne fra Stavanger til Sandnes for denne digge maten.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, 8912Elisa
Anmeldt 10. desember 2019 via mobile enheter

Kjempe god hamburger og pizza de lager. En eneste negative side er at kokken er ofte sløve. Han glemte å steke nedre del av hambugerbrødet mitt. Jeg oppdaget det når jeg kom hjem. En annen gang glemte han å gi meg pommes-frites på min bestilling. Eieren bør være til stedet innimellom å følge med.

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, MyD140713

Reisende som så på Birger, så også på