“God thaimat i Sandnes ”
Anmeldelse av Lille Bangkok

Lille Bangkok
Vurdert som nr. 4 av 88 Restauranter i Sandnes
Beskrivelse: Tradisjonell thailandsk mat til en rimelig pris. Alle rettigheter. Restaurant og Take away.
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Veldig god mat, god service og hyggelige lokaler. Kommer gjerne igjen. Anbefales til alle som liker thai mat.

2  Takk, 411elseh

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Vi bestilte andebryst i rød karri og kylling i peanøttsaus. Rettene kom fort på bordet og ble servert med mye ris. Servitøren var hjelpsom og hyggelig og maten var ypperlig. Jeg tror den var enda bedre enn sist gang vi var innom. Så heldige vi er som har en så bra thai restaurant i Sandnes.

1  Takk, leiknys2017
Anmeldt 21. oktober 2018

Liten resturant som ligger sentralt i sandnes sentrum.Betjeningen var hyggelig,maten tok noe tid men smakte godt!;)

1  Takk, Marlene H
Anmeldt 14. oktober 2018

Var innom her igjen med familien under "100-ugå" og smakte supperett med biff og nudler. Veldig god! Denne restauranten var en av de beste (basert på kundenes tilbakemeldinger) under 100 ugå. Vil gjerne smake retten igjen.

1  Takk, Vany90
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Kanon bra mat, gode porsjoner.

Tok litt lang tid før vi fikk bestille, og 1 par som bestilte etter oss fikk mat først. Når maten kom var alt glemt!

1  Takk, erikkI4089BO

Reisende som så på Lille Bangkok, så også på

Har du vært i Lille Bangkok? Del dine erfaringer!