“Asiatisk salat med laks”

Vurdert som nr. 51 av 84 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Perfekt stekt laks med fantastisk god asiatisk saus med mange forskjellige grønnsaker og mango. Anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Moasko
JordbarpikeneNorge, Kundeansvarlig på Jordbærpikene Bystasjonen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. januar 2019

Hjertelig takk for din hyggelige anmeldelse! Det setter vi stor pris på! Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 16. oktober 2018

kjempe god mat og godt service! utrolig kos plass, gøy å spise med venner og familie eller å studere. Mye forskjellige å velge i! anbefaler salatene deres eller burgerne!

Takk, 90amalieg
maritaharby, Manager på Jordbærpikene Bystasjonen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Tusen takk for tilbakemeldingen! Velkommen tilbake til oss :-)

Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Har ete har fleire gonger og liker stort sett maten godt. Veldig god burger! Opplever derimot eit par gonger at nokon av personalet misforstår bestillinga. Syns det er heilt menneskeleg og forståeleg å misforstå innimellom, men har likevel syns at det har vore ubehagelig då det har blitt gjett uttrykk for at det var mi eiga feil. Eg har blitt sittande igjen med følelsen av at eg er ein "vanskeleg kunde". Dette syns eg absolutt ikkje er greit. I sånne situasjonar har dei ingenting å tape på å berre sei beklager og rette opp feilen, uansett om det så hadde vore kunden sin feil. Veit at det nok jobbar mange serviceinnstilte og koselege ansatte der også, men for min del så har eg slutta å anbefale å ete her.

Takk, 396elisabethc
Marita L, Manager på Jordbærpikene Bystasjonen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2018

Hei! Tusen takk for at du tok deg tid til og gi oss en tilbakemelding, da dette hjelper oss til å bli bedre.
Vi har gjennomgått våre rutiner og tar tilbakemelding din med oss videre.

Vi beklager virkelig for at du har hatt en slik opplevelse hos oss, og håper du ønsker å gi oss en ny sjangs.
Spør gjerne etter meg neste gang du er i kafeen.

Mvh,
Daglig Leder

Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Tidligere har de forvekslet glutenfri burger og vanlig burger. Sist gang jeg var laget de en skikkelig dårlig latte. Det er sjeldent en kaffe ikke er drikkende. Jeg ville levere den tilbake. Fikk beskjed om at nå hadde jeg lært at jeg ikke likte den typen kaffe. Etter mye om å men kunne jeg få en vanlig kaffe til 20 kr når jeg betalte 60 kr. Jeg gikk. Siste gangen jeg går her. Aldri møtt noen så uhøflige før.

Dato for besøk: oktober 2017
1  Takk, annemaysk
Marita L, Manager på Jordbærpikene Bystasjonen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2018

Takk for at du tok kontakt med oss og for at du har tatt deg tid til å gi oss din tilbakemelding da dette hjelper oss å bli bedre.
Vi beklager virkelig for opplevelsen du hadde hos oss.
Beklager også sent svar, men har vært en del endringer hos oss.

Vi håper at du vil gi oss en ny sjanse igjen, selv om du har skrevet at det var siste gang. Men om du ønsker og prøve igjen, vil vi gjerne spandere en kaffe på deg og ditt følge.

Med vennlig hilsen
Daglig leder
Jordbærpikene Bystasjonen AS

Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Helt ok for lunsj to eller flere sammen. God utvalg, spiste pizza, kunne vært bedre stekt, ellers god på smak.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, 785evav

Vi har gjennomgått våre rutiner og tar tilbakemeldingen din med oss videre.

Håper du ønsker og gi oss en ny sjangs.

Med vennlig hilsen
Daglig leder

Reisende som så på Jordbærpikene Bystasjonen, så også på

Har du vært i Jordbærpikene Bystasjonen? Del dine erfaringer!