“Anbefales !! Årets restaurantopplevelse !”

Delikatessen by Foodfighters
Vurdert som nr. 2 av 87 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 10. november 2018

Vi var en gruppe på 14stk som var her en lørdagskveld for et hyggelig måltid. Ble tatt godt i mot og henvist til et flott dekket langbord midt i lokalet. Lokalet var koselig og atmosfæren var god.
Vi hadde forhåndsbestilt delemeny som gjorde at når vi hadde fått servert drikken kom matrettene på bordet ( forhåndsbestilling anbefales). Her var det masse forskjellige, varierte retter og gode smaker.
Servitørene fulgte opp gruppen på en utmerket måte , var serviceinnstilt og vennlige.
Hele gruppen var meget fornøyd med hele opplevelsen !

Et besøk til Delikatessen anbefales !

Takk, Jørn F
Johannes K, Eier på Delikatessen by Foodfighters, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2018

Hei Jørn F

Tusen takk for din veldig fine anmeldelse, så utrolig kjekt å høre at dere alle ble så fornøyde!

Vi håper dere hadde en strålende kveld videre etterpå.

Og vi står klar til å servere dere igjen når som helst:-)

Ha en strålende dag!

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Et nytt bekjentskap for oss, og slett ikke verst.
Greie lokaler og hyggelig betjening. Maten var bra, burger med godt tilbehør smakte vel, medspiserskens vegetarutgave av burgere ble også applaudert.
Desserten - is med karamellisert popcorn smakte godt, brownie med is likeså.
Det ble en hyggelig kveld.

Takk, Roy50srg

Hei Roy50srg

Tusen takk for din fine anmeldelse og veldig kjekt å høre at dere hadde en fin kveld hos oss.

Vi gleder oss til å servere dere igjen en dag!

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Vi valgte å bestille sandwich. Røuse porsjoner og smakte meget godt. Beste service jeg har fått på lenge. Meget hyggelig kar bak disken. Kommer garantert tilbake for å smake på en annen rett.

Takk, rusdal

Hei rusdal

Tusen takk for din flotte anmeldelse, den setter vi stor pris på det. Og ekstra kjekt du var så fornøyd med servicen hos oss.

Vi ser frem til å få servere deg igjen en dag!

Anmeldt 2. november 2018

Vi var en stor gjeng arbeidskollega. Stedet passer bra for større grupper. vi hadde en flott opplevelse av kvelden. Koseligst sted med veldig god mat.

2  Takk, 819beated

Hei Beate D

Tusen takk for din flotte anmeldelse og veldig kjekt dere hadde en fin kveld hos oss.

Vi håper å få servere dere igjen en annen gang.

Anmeldt 24. oktober 2018

Var en guttegjeng på 7 som skulle ut å feire en bursdag. Hadde hørt at det var god mat og uformelt sted, så vi valgte delikatessen! Angrer ikke. Fantastisk mat til en rimelig penge. Hyggelig betjening og koselig lokalet. Kan anbefales både til familier og gjenger. Både dagtid og kveldstid. Kommer garantert igjen!

Takk, Daniel d
Johannes K, Eier på Delikatessen by Foodfighters, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2018

Hei dossi78

Tusen takk for en skikkelig fin anmeldelse!

Veldig kjekt dere ble så fornøyde og hadde en fin kveld hos oss.

Vi ser frem til å servere dere igjen ved en annen anledning!

Ha en strålende helg:-)

Mange hilsner

Reisende som så på Delikatessen by Foodfighters, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Sandnes, Rogaland

Har du vært i Delikatessen by Foodfighters? Del dine erfaringer!