“Utmerket mat og veldig god”

Delikatessen by Foodfighters
Vurdert som nr. 2 av 84 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 5. september 2020 via mobile enheter

Utmerket mat og veldig god service. Stappfullt lokale da vi spiste lunsj, men det kunne ikke merkes på service - alt ble servert uten problemer og uten ventetider . Fin stemning

Dato for besøk: september 2020
Takk, 334steinarm

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

En favoritt i Sandnes. Variert meny og gode retter. Noe for enhver smak. Kult lokale og greie priser.

Takk, martintalgo
Anmeldt 25. juli 2020

Dette var nok en fantastisk kveld på Delikatessen. Både maten og personalet er helt topp som vanlig.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Sandnespatrioten
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Supergode Moules Frites. Hyggelig, serviceinnstilt personale. Veldig rask servering. Vi er kjempefornøyd.

Takk, Randi2204
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk mat! Fiskesuppen og burgeren får terningkast 10! Bedre service skal man lete lenge etter!

1  Takk, Dhanushi F

Reisende som så på Delikatessen by Foodfighters, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Sandnes, Rogaland

Har du vært i Delikatessen by Foodfighters? Del dine erfaringer!