“God mat og god service!”

Delikatessen by Foodfighters
Vurdert som nr. 2 av 86 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

God mat, trivelige lokaler og hyggelige servitører. Maten kommer innen rimelig tid og er varm. Servitøren passer på at vi alltid har noe i glassene og spør ellers om maten smaker som forventet. De gjør plass til barnevognen som vi har med oss. Det eneste som trekker ned er at lokalet mangler litt vinduer og utsikt ellers er alt 110% på stell!

Takk, Magne L

Anmeldt 27. juli 2021

Nydelig mat, veldig hyggelig betjening. Uformelt og særdeles hyggelig sted. Anbefales på det sterkeste. Vi kommer igjen.

Takk, amundk_nige2021
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Herlig lunsj med datter min i regnet. Vi hadde fiskesuppe og lun quinoa bowl. God mat og service. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Olga-Margrethe K
Anmeldt 10. juni 2021

Jeg spist deliburger. En av det beste burger jeg spist. Jeg var på vei til Ergon, men mye bedre burger. Prøv også øl «Perler for svin». Veldig god øl.

Takk, Edwin S
Anmeldt 3. februar 2021

Poppet inn i halv fem-tiden sist lørdag og fikk bord raskt.
Litt cafè-aktig lokalet, men hyggelig.

Bra mat og gode råvarer, dog litt liten smak i kjøttet i burgeren.

Veldig smilende og hyggelig betjening, men de virker veldig uerfarne og forvirrede.
Lokalet var noenlunde fullt ( covid-fullt...), men det virket ikke som de hadde oversikt og det hele virket lett kaotisk.

Her trenger de en veldig klar leder som lærer dem opp og gir klare beskjeder om hvordan ting skal gjennomføres.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, 728kennethk

Reisende som så på Delikatessen by Foodfighters, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Sandnes, Rogaland

Har du vært i Delikatessen by Foodfighters? Del dine erfaringer!