“En restaurant med en personlig touch”

Delikatessen by Foodfighters
Vurdert som nr. 2 av 84 Restauranter i Sandnes
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Delikatessen by Foodfighters var et høydepunkt under vårt besøk i Sandnes. Lokalene var en fin blanding av moderne og rusikt, noe som ga en fin atmosfære. Vi spiste en delemeny som var kreativt sammensatt med friske smaker. Maten kom kjapt og smakte himmelsk.

Det beste med besøket var likevel personalet. Vi fikk god veiledning i menyen og i tillegg tok både kokken og serveringsperonalet seg tid til å prate mot slutten av kvelden, noe som virkelig satte en ekstra spiss på opplevelsen og ga restauranten en utrolig vennlig atmosfære. Vi kommer gjerne igjen!

Takk, Victoria I

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

God mat, trivelige lokaler og hyggelige servitører. Maten kommer innen rimelig tid og er varm. Servitøren passer på at vi alltid har noe i glassene og spør ellers om maten smaker som forventet. De gjør plass til barnevognen som vi har med oss. Det eneste som trekker ned er at lokalet mangler litt vinduer og utsikt ellers er alt 110% på stell!

Takk, Magne L
Anmeldt 27. juli 2021

Nydelig mat, veldig hyggelig betjening. Uformelt og særdeles hyggelig sted. Anbefales på det sterkeste. Vi kommer igjen.

Takk, amundk_nige2021
Anmeldt 14. juni 2021 via mobile enheter

Herlig lunsj med datter min i regnet. Vi hadde fiskesuppe og lun quinoa bowl. God mat og service. Vi kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Olga-Margrethe K
Anmeldt 10. juni 2021

Jeg spist deliburger. En av det beste burger jeg spist. Jeg var på vei til Ergon, men mye bedre burger. Prøv også øl «Perler for svin». Veldig god øl.

Takk, Edwin S

Reisende som så på Delikatessen by Foodfighters, så også på

Stavanger, Stavanger kommune
Sandnes, Rogaland

Har du vært i Delikatessen by Foodfighters? Del dine erfaringer!