Utfordrende underholdning i Tsjernobyl-rommet

Utfordrende underholdning i Tsjernobyl-rommet, varierte oppgaver og god variasjon i... les mer

Anmeldt 13. juni 2021
Flyer32660758517
Stavanger, Norge
Kjempe bra!

Jeg har tatt alle rommene her, samt også flere rundt om i Norge og verden. Real Escape har absolutt... les mer

Anmeldt 1. januar 2021
tohnje
Sandnes, Norge

Anmeldt 9. september 2020

Tok med foreldre og lillesøster (8år) til jungle room. Ingen av oss hadde prøvd det før, men var gøy at alle var med å fant løsninger, noen så ting andre ikje så ect. :) I tillegg var han som guided oss meget hyggelig! Vil garantert komme tilbake ved en annen anledning! (Stavanger)

Dato for opplevelse: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, AlexandraRegina
Anmeldt 9. september 2020

God variasjon, ble ikke tilbudt hjelpemidler
Dersom hun så at vi virkelig trengte den.
Utfordrende men alikavell overkommelig.
Hyggelig personellh

Dato for opplevelse: juli 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, Verryverry
Anmeldt 18. februar 2018

Vi prøvde oss på Crime Scene rommet (25, 28, 50 år). Det var spennende, vanskelig og sykt morsomt! Mye kjekkere enn forventet. Hyggelig personale, og god service. Skal garanert tilbake her.

Dato for opplevelse: februar 2018
Takk, 167anettes
Anmeldt 8. januar 2018

Dette var nytt for oss. Ble anbefalt å prøve det.
Vi var 4 spente voksne som ble låst inne i Crime Scene rommet. Det var 1 time som gikk utrolig fort. Underholdende og spennende. Vi elsket det!!! Svært hyggelig personale som gav god forklaring på forhånd. Jeg har lyst til å komme tilbake! Dette var gøy!!
Kjøpte flere gavekort til jul. De har ikke vært der enda og har noe å glede seg til!

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, SesVi
Anmeldt 19. november 2017 via mobile enheter

Vi bar to vennepar som besøkte Escaperoom på Sandnes en lørdag formiddag i november. Vi prøvde rommet «the fourth element». Det var spennende, utfordrende og morsomt. Blir ikke siste gang vi besøker et Escape Room!

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Hegenge