Åpen i dag: Stengt
Kjekk escaperoom

Veldig kjekk escaperoom med hyggelig gamemaster. Mange kjekke oppgaver å løse og mulig å løse flere... les mer

Anmeldt 28. mars 2024
lauravJ7670RX
Jorpeland, Norge
En unik opplevelse hver gang

Variert, gøy og utfordrende. Det er utrolig kjekt å komme hit for og teste evnen til samarbeid... les mer

Anmeldt 3. januar 2024
godheksa
Stavanger, Norge

Anmeldt 29. april 2023 via mobile enheter

Fantastisk opplegg med kjempeflink gamemaster! |

Fantastic! Great game master and a really fun experience!

Dato for opplevelse: april 2023
Takk, 515marim
realescapegame, Manager på Real Escape Game, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2023

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you had a fantastic time with our great game master and that the experience was really fun. Our dedicated team takes pride in creating memorable adventures. 😊🚪

We can't wait to have you back for more exciting escapades in the future. Until then, may your adventures be filled with even more excitement and enjoyment! 🧩🌟🔍

Anmeldt 26. mars 2023 via mobile enheter

Gjennomført og veldig bra opplegg. Betjeningen var hyggelig og hjelpsom. Var en gjeng på 6 stk i utdrikningslag og dette falt i smak hos samtlige. Spennende rom. Anbefales

Dato for opplevelse: mars 2023
Takk, Henmonsor

Tusen takk for at dere delte deres gøyale opplevelse med oss! Det høres ut som dere hadde en fantastisk tid, og det er flott å høre at vårt gjennomførte opplegg falt i smak hos alle. 🎉🚪

Vår hyggelige og hjelpsomme betjening setter pris på dine rosende ord. Utdrikningslag er en spesiell anledning, og vi er glade for at dere valgte å feire den med oss. Vi håper å kunne ønske dere velkommen igjen for enda flere spennende romeventyr i fremtiden. Gratulerer til bruden eller brudgommen! 🌟🔍🥂

Anmeldt 4. mars 2023 via mobile enheter

Ekstremt kule rom som er super kjekke, ambefales til alle i alle aldre. Kjenpebra service og hyggelige ansatte

Dato for opplevelse: mars 2023
Takk, mariusG0609

Tusen takk for den fantastiske omtalen! Vi er begeistret for å høre at du hadde en FANTASTISK opplevelse med våre ekstremt kule rom. Det er flott å vite at de er super kjekke og anbefales til alle, uansett alder. 🎉🚪

Vi setter stor pris på dine rosende ord om vår service og hyggelige ansatte. Vi jobber hardt for å gi deg den beste opplevelsen fra start til slutt. Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake for enda mer moro og eventyr. La oppdagelsene fortsette! 🧩🌆🤗

Anmeldt 15. februar 2023 via mobile enheter

Det anbefales om du liker noe kjekt og spennende. Veldig dyktig og gode hjelp og opplysning fra ansatter.

Dato for opplevelse: februar 2023
Takk, aronb275

Tusen takk for din anbefaling! Det er flott å høre at du hadde en spennende opplevelse hos oss, og at du satte pris på den dyktige og hjelpsomme assistansen fra våre ansatte. 😊🚪

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake for mer spenning og moro i fremtiden. Uansett hva som venter i våre mysterier, vil vi være her for å hjelpe deg med å utforske og løse dem. La eventyret fortsette! 🌟🔍🎉

Anmeldt 4. november 2021 via mobile enheter

Ganske spennende, anbefales!
Jeg og mine to søstre prøvde ut Chernobyl på Forus, og skal definetivt prøve ut flere rom.

Dato for opplevelse: november 2021
Takk, marenb8385

Tusen takk for at dere delte deres opplevelse med oss! Det er flott å høre at dere fant Chernobyl-rommet ganske spennende og at dere definitivt vil prøve flere rom i fremtiden. 🏭🚪

Vi ser frem til å ønske dere velkommen tilbake for flere eventyr og utforskninger. Uansett hvilke mysterier som venter, er vi klare til å lede dere på reisen. La spenningen og oppdagelsene fortsette! 🌟🔍🏭