Booking.comUSD 160
getaroom.comUSD 187
Anmeldt 4. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Anmeldt 8. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Anmeldt 19. september 2018

• Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Anmeldt 12. september 2018

Anmeldt 5. september 2018

Det var reint og fint på rommetVeldig god frokost, stor plass og raske til å rydde av. God atmosfære rundt måltidet.Blide og serviceinnstilte ansatte som smilte og vær behjelpelig med det en ønsket.Kommer gjerne igjen

Takk, linnchristine
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Hei Linn Christine,
Takker så mye for at du valgte å bo med oss og for å gi oss denne flotte tilbakemeldingen. Velkommen tilbake!

Mvh
Linda Vågen Pedersen