TripadvisorUSD 170
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 26. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet på flyplassen. 2 min spasertur mlm hotell og avgangshall. Fint rom og gode senger. Vi hadde problemer med å få ned temperaturen i rommet så det var litt varmt. Åpnet vinduet, men da ble det støy. Men det er det eneste jeg har å utsette på oppholdet. Fantastisk frokost ga en god start på dagen og ferien. Her bor jeg gjerne igjen.

Takk, Annkrs
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Takker så mye for at dere valgte å bo med oss! Vi gleder oss over deres tilbakemelding.
Velkommen tilbake til oss!

Mvh
Linda Vågen Pedersen
General Manager

Anmeldt 4. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Anmeldt 8. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Anmeldt 19. september 2018

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018