Frode Osvald L
Dato for oppholdet: desember 2018
4,0 av 5 boblerRom
3,0 av 5 boblerSted
3,0 av 5 boblerService
ScandicstvgAir, KjøkkensjefScandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. des. 2018

Hei Frode

Jeg beklager så meget for den opplevelsen du hadde i vår restaurant den 5. desember.
Det var virkelig ille at ribben var med så lite kjøtt, og det skulle blitt plukket opp i vår internkontroll, og hvis pinnekjøttet var for salt, så skal vi vanne ut dette bedre.
Det stemmer at kjøttet blir varmet opp, for både ribbe og pinnekjøtt er mat som trenger flere timer tilberedning, og til det hadde ventetiden blitt alt for lang for deg som gjest.
Vi er veldig glad for tilbakemelding, slik at vi kan bli bedre, vi er veldig opptatt av mat, og våre gjesters opplevelse, og takker deg for at du tok deg tid til å gi beskjed.
Jeg vil gjerne tilby deg en gratis middag, for å vise at dette ikke er slik vi skal oppfattes.

Morten Svendsen
Fullt refunderbart
7.2 km fra Scandic Stavanger Airport
Se flere hoteller i Sola
Anmeldt 26. november 2018

Vårt faste hotell ved overnatting i Stavanger.Selv om dette ligger et stykke utenfor bykjernen kan jeg varmt anbefale dette hotellet ved opphold i Stavanger regionen. Den sentrale plasseringen egner seg fint til overnatting ved æren i dette området. Enkelt å komme til med bil, nærhet til fine naturområder.Ved sist overnatting hadde vi for første gang med oss baby, nevnte dett for hotellet ved bestilling, og de gjorde en utmerket jobb for å tilrettelegge for dette.Som alltid utsøkt frokost og hyggelig personale

Takk, Joakim J
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Hei Joakim,
Takker så mye for at dere bor her hos oss når dere i regionen vår. Velkommen tilbake!

Linda Vågen Pedersen
General Manager

Anmeldt 26. november 2018

Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet på flyplassen. 2 min spasertur mlm hotell og avgangshall. Fint rom og gode senger. Vi hadde problemer med å få ned temperaturen i rommet så det var litt varmt. Åpnet vinduet, men da ble det støy. Men det er det eneste jeg har å utsette på oppholdet. Fantastisk frokost ga en god start på dagen og ferien. Her bor jeg gjerne igjen.

Takk, Annkrs
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2018

Takker så mye for at dere valgte å bo med oss! Vi gleder oss over deres tilbakemelding.
Velkommen tilbake til oss!

Linda Vågen Pedersen
General Manager

Anmeldt 4. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Anmeldt 8. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018