Booking.comUSD 170
getaroom.comUSD 199
Anmeldt 6. januar 2019

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Tilbragte også i år en behagelig nyttårsaften på dette hotellet. Vi feirer nyttår på dette hotellet da vi har en hund som blir veldig engstelig av alt fyrverkeriet. Som man kan se av bildet slappet han veldig godt av hele kvelden og natta. Vi liker oss veldig godt og har booket rom for 31.12 allerede. Rommene er rene og pene, fint med kaffemaskin på rommet og vidunderlig med ekstremt lystette gardiner. I år var det ikke mange som sov over så restauranten var lukket, likevel fikk vi i oss god mat. Frokostbuffet når vi ønsket og særdeles hyggelig betjening! Hvis man likevel på død og liv skal pirke på noe...så ønsker vi oss veldig rom i 3.etasje neste gang, helst med "utsikt"mot flystripa. Dere hos Scandic skal som vanlig ha cred fordi dere er så serviceminded også mot oss som har hund. Vi gleder oss alt til neste år!

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, karetekid
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Tusen takk for flott tilbakemelding på deres opphold her hos oss! Det gleder oss å lese at oppholdet var bra og vi ser frem til å ønske deg velkommen igjen dette året også. Selvsagt må vi kunne fikse deg rom i 3.etasje mot flystripa. Gi oss et lite vink om det i forkant så fikser vi det. Velkommen tilbake!

Anmeldt 30. desember 2018

Hotellet ligger perfekt til når man skal ut å reise med fly, god frokost. Men kvaliteten på maten i resturanten manglet noe denne gangen, noe er forandret. Vi bor her hver gang vi reiser sydover og gjør nok det nestegang også.

Takk, Lypamo

Hei Per Arnfinn,
Takker så mye for at du valgte å bo med oss og for å gi oss slik en fin tilbakemelding på oppholdet.
Vi setter stor pris på mer konkret på hva du ikke var fornøyd med når det gjelder maten så vi kan få gjort noe med det. Håper å se dere her hos oss igjen!

Anmeldt 7. desember 2018

Perfekt hotell.....som vanlig. Bra service, rent og ryddig over alt, fine rom, gode senger, hyggelig atmosfære overalt. Frokosten er ett kapittel for seg selv, beste frokosten får du her, selv klokken 05:00 om morgenen!!!

Takk, Passenger47746682379
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. desember 2018

Takker så mye for at du valgte å bo med oss og for å gi oss denne flotte tilbakemeldingen.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 5. desember 2018

Hvor ille kan en Juletallerken bli?
Jeg valgte dette hotellet for at det er nærme heliporten og at det har greie rom samt at det tidligere hadde god mat. Dette er ikke noe budget hotell som kostet meg 1700kr for en natt så en forventningene er der etter. Men skuffelsen var ett faktum da jeg kl 1800 den 5 desember bestilte en Juletallerken til 310kr på hotellets restaurant. Scandic er ett flott hotell og en forventer noe annet en dette til 310kr. Retten ble servert på en tallerken som besto av 2 skåler og var tiltalende, kjøtt ol i ene skålen og potet i andre skålen. Svineribben besto av ett kjøttstykke på 5 x 5 x 5 cm hvor 1/3 var brusk med litt kjøtt/fett rundt, så var det litt kjøtt som var så seigt det ikke kunne skjæres med kniv, så ett tykt bløtt flesk/fettlag toppet med det som skulle være sprø svor men var noe seigt tykt kokt skinn. Fåreribben var ikke stort bedre, det var ett bein, med ett seigt og veldig salt kjøttstykke på størrelse med en femkroning. Poteten som såg elegant ut var tørrkokt og smakte tørt papir. Da betjeningen kom og spurte om det smakte så må jeg som sant var at dette ikke er spisende, og da kunne hun fortelle at poteten var oppvarmet. Det tror jeg gjerne, jeg tror alt var oppvarmet fra fryst eller avkjølt lagring. Det som skulle være en smaksopplevelse fikk juletallerkenen fra Fjordland til å fremstå som en gastronomisk opplevelse. Jeg spiste bare litt og nektet å betale noe betjeningen godtok, de tilbydde andre retter, men når Scandic ledelsen som har ansvaret for å server gjester slikt mat så er det noe med holdningene til ledelsen, dette er umulig å ikke oppdage om de følger litt med. Det er helt forferdelig sløvt, jeg tror ikke det er kokkens feil, de gjør som de får beskjed om. Bare for nevne det så hadde jeg juletallerken på ett av nabohotellene for en uke siden, og det var strålende bra.
Ellers er dette hotellet bra, flotte rom, de har badstue og trimrom som jeg setter pris på, men det blir min siste overnatting iåm den elendig holdningen til maten de serverer gjestene.

pga av skuffelsen så gir jeg lav rating, de bør ha rating etter standarden på middagen

Takk, Frode L
ScandicstvgAir, Kjøkkensjef på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Hei Frode

Jeg beklager så meget for den opplevelsen du hadde i vår restaurant den 5. desember.
Det var virkelig ille at ribben var med så lite kjøtt, og det skulle blitt plukket opp i vår internkontroll, og hvis pinnekjøttet var for salt, så skal vi vanne ut dette bedre.
Det stemmer at kjøttet blir varmet opp, for både ribbe og pinnekjøtt er mat som trenger flere timer tilberedning, og til det hadde ventetiden blitt alt for lang for deg som gjest.
Vi er veldig glad for tilbakemelding, slik at vi kan bli bedre, vi er veldig opptatt av mat, og våre gjesters opplevelse, og takker deg for at du tok deg tid til å gi beskjed.
Jeg vil gjerne tilby deg en gratis middag, for å vise at dette ikke er slik vi skal oppfattes.

Morten Svendsen
Kjøkkensjef