Priceline
Agoda.com
Expedia.comUSD 220
AlgotelsUSD 257
Anmeldt 16. januar 2019

Bra Hotel til fornuftig pris med god beliggenhet på Stavanger flyplass. Valgte dette hotellet da jeg skulle med fly tidlig dagen etter. Typisk business hotell, med litt stor og upersonlig lobby, men med imøtekommende personal. Rommene er relativt nye og greie. Litt dumt at vinduer ikke lar seg åpne for frisk luft. God seng, og greit bad. Frokosten var meget bra og hadde et fint utvalg. Anbefaler gjerne dette hotellet dersom du har behov for nærhet til flyplass. Kun 3-5 min gangavstand.

Takk, janmh2014
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2019

Hei Jan,

Takker så mye for at du valgte å bo med oss og for å gi oss slik en fin tilbakemelding.
Vi har rom hvor vindu kan åpnes, så spør gjerne om de ved neste opphold. De rommene som er ut mot rullebanen kan desverre ikke åpnes grunnet sikkerthet på flyplassen.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 7. januar 2019

Overnattet på Scandic Stavanger Airport fra nyttårsaften 2018 til 1. januar 2019 pga grytidlig jobbstart 1. nyttårsdag. Ble en ukes tid i forveien oppringt av hotellansatt som ville informere om at restauranttilbudet var svært begrenset 31.12. Flott service!Jeg hadde bestilt oppgradert rom i en av de øverste etasjene, og dette var gullende rent, med kjempegod seng, tøfler og morgenkåpe. Lite minus for tom minibar.Ved innsjekk ble jeg spurt om når jeg ønsket å spise frokost, og kl. 0315 var intet problem. Den ble servert i lobbyen, med et godt utvalg i brød og søtt bakverk, massevis av friske grønnsaker og frukt, ost, kjøttpålegg, youghurt og kornblandinger, juice, melk og kaffe. Matpakke kunne smøres og juice tas med uten ekstra kostnad.Vennlig og profesjonelt personale.Anbefales!

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, TineC75

Hei Tine,
Takker så mye for at du valgte å bo med oss og for å gi oss slik en fin tilbakemelding!
Velkommen tilbake!

Anmeldt 6. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Anmeldt 1. januar 2019 via mobile enheter

Tilbragte også i år en behagelig nyttårsaften på dette hotellet. Vi feirer nyttår på dette hotellet da vi har en hund som blir veldig engstelig av alt fyrverkeriet. Som man kan se av bildet slappet han veldig godt av hele kvelden og natta. Vi liker oss veldig godt og har booket rom for 31.12 allerede. Rommene er rene og pene, fint med kaffemaskin på rommet og vidunderlig med ekstremt lystette gardiner. I år var det ikke mange som sov over så restauranten var lukket, likevel fikk vi i oss god mat. Frokostbuffet når vi ønsket og særdeles hyggelig betjening! Hvis man likevel på død og liv skal pirke på noe...så ønsker vi oss veldig rom i 3.etasje neste gang, helst med "utsikt"mot flystripa. Dere hos Scandic skal som vanlig ha cred fordi dere er så serviceminded også mot oss som har hund. Vi gleder oss alt til neste år!

1  Takk, karetekid
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2019

Tusen takk for flott tilbakemelding på deres opphold her hos oss! Det gleder oss å lese at oppholdet var bra og vi ser frem til å ønske deg velkommen igjen dette året også. Selvsagt må vi kunne fikse deg rom i 3.etasje mot flystripa. Gi oss et lite vink om det i forkant så fikser vi det. Velkommen tilbake!

Anmeldt 30. desember 2018

Hotellet ligger perfekt til når man skal ut å reise med fly, god frokost. Men kvaliteten på maten i resturanten manglet noe denne gangen, noe er forandret. Vi bor her hver gang vi reiser sydover og gjør nok det nestegang også.

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, Lypamo

Hei Per Arnfinn,
Takker så mye for at du valgte å bo med oss og for å gi oss slik en fin tilbakemelding på oppholdet.
Vi setter stor pris på mer konkret på hva du ikke var fornøyd med når det gjelder maten så vi kan få gjort noe med det. Håper å se dere her hos oss igjen!