TripadvisorUSD 185
Travelocity
Booking.comUSD 186
Orbitz.com
Anmeldt 23. juli 2020

Fine rom og gode senger. God frokost, men kunne vært bedre utvalg av brød. Hyggelige ansatte. Minus at det kun er 5 parkeringer knyttet til hotellet. Koster 250 kr for døgnparkering på flyplassparkeringen.

Takk, UutPaTur
Scandic Stavanger Airport Stavanger, Other på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Hei UutPaTur

Tusen takk for deres opphold, og takk for dine gode tilbakemeldinger. Når det gjelder parkering så disponerer vi dessverre kun 5 plasser. Dette beklager jeg. Håper dere tar turen tilbake til oss ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen
Benjamin Schofield
General Manager

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell, ok størrelse på rommene. Bra Resturant som serverte velsmakende retter. Ok frokost, kunne vært litt mer variasjon av brødsorter. Fint lobbyområdet med bar og stor tv. Alt i alt er ok hotell.

Takk, andres_aa88
Scandic Stavanger Airport Stavanger, Other på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei andres_aa88

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Jeg kan med glede informere om at vi nå serverer frokostbuffet igjen. Håper du tar turen tilbake ved en senere anledning.

Hjertelig velkommen tilbake!
Med vennlig hilsen Benjamin Schofield

Anmeldt 14. mai 2020

Dato for oppholdet: mai 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. juni 2020

Anmeldt 24. april 2020 via mobile enheter

Greit nok det har vært corona tilstander en stund med alt det medfører. Men surere ansatte skal en se lenge etter. I tillegg lukter det gammel hamburger på hele rommet. Maten er take away pakket inn i går i beste fall. Skal tenke meg godt om før jeg kommer tilbake her. Har bodd her mange ganger tidligere, og hadde et bra inntrykk av hotellet den gang.

Dato for oppholdet: april 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, 625kjellh

Kjære 625kjellh.

Tusen takk for ditt opphold og takk for dine tilbakemeldinger. Vi setter pris på det at du tar deg tid til å gi oss din ærlige mening. Dette vil hjelpe oss med å forbedre vårt produkt. Det er veldig trist og lese at du hadde en slik opplevelse på vårt hotell. Dette er ikke i henhold til vår standard og jeg beklager så mye. Vi har et høyt fokus på gode gjesteopplevelser og god service hos oss. Her har det sviktet. Vi har tatt tak i dette og samtidig skjerpet våre rutiner. Når det gjelder mattilbudet er vi nå tilbake til mere normal drift i vår restaurant, og vi har fått et bredere frokosttilbud. Jeg håper du tar turen tilbake til oss ved en senere anledning, og ta gjerne kontakt med meg direkte på benjamin.schofield@scandichotels.com slik at vi kan følge opp denne saken videre.

Med vennlig hilsen
Benjamin Schofield

Anmeldt 2. mars 2020 via mobile enheter

Dette hotellet er bra! Svært bra!
Sengene er gode, og rommene fine nok i massevis!
Frokosten er overdådig, og betjeningen er svært vennlige og proffe!
Men en ting. Hva i all verden skjedde med baconet?? Kalkunbacon er ikke bacon!!

Dato for oppholdet: februar 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, h_konc2015
ScandicstvgAir, General Manager på Scandic Stavanger Airport, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. mars 2020

Hei h_konc2015,

Tusen takk for at du valgte å bo hos oss og takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Veldig hyggelig å lese dine gode tilbakemeldinger. Når det gjelder kalkunbacon, så skal dette være i tillegg til vanlig bacon og et alternativat til de som ønsker dette. Jeg beklager virkelg dersom det var slik at vanlig bacon var tomt. Dette skal ikke skje og vi skal følge opp saken videre.

Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake!
Mvh Benjamin Schofield