Expedia.comUSD 140
TripadvisorUSD 140
Trip.com
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Var på kurs med Delta, beste servicen ever :) vil spesielt nevne Randi og Marlen som jobbet i restauranten :) hele hotellets personal var veldig flinke og alle var blide og hyggelige:) hilsen fra Åse marit skorpen og wenche madshaven :)

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 106wenchem
Lars_Roalkvam, General Manager på Quality Airport Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2018

Kjære wenche madshaven og åse marit skorpen,
tusen takk for deres god ord til oss og spesielt stolt blir jeg når du nevner noen av våre flotte ansatte! Tusen takk for denne gangen så håper jeg på snarlig gjensyn!
Tusen takk!

Anmeldt 15. september 2018

Hotellet ligger greit ved flyplassen så her er det ikke mange meteren å gå om en skal ut på reise jeg var heldige å få et rom med flott utsikt over flyplassen. Servicen i resepsjonen var veldig bra og vi kan skryte av både gode senger og en deilig frokost. Jeg kommer tilbake!

Romtips: Her er det topp service og god frokost her vil jeg si det er bra å bo.
Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Rafoss F

Kjære Rafoss F,
tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord til oss etter endt opphold. Når jeg leser at du kommer tilbake etter et godt opphold hos oss er det ingenting som gleder meg eller mine flotte kolleger mer! Vi er glade for å ha deg som gjest og håper å se deg snart tilbake hos oss. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan gjøre for deg!

Anmeldt 5. september 2018

Her bor jeg mye. og føler meg vel tatt hånd om. Frokosten er meget innholdsrik, og smaker fortreffelig. Fortsatt er det mulig å få tak over bilen, men hotellet leier nå ut parkering til folk som flyr på tur. Blir litt trangt på det mest attraktive plassene da, og det setter jeg mindre pris på som hotellgjest. "Sofaen" på rommet er ikke god å sitte på. Heller ikke noe +. Pirk vil vel noen kalle dette:)

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, KongHans1

Kjære KongHans1,
tusen takk for at du tok deg tid til å skrive noen ord etter ditt opphold. Det setter vi alltid pris på. Vi blir glade for å lese dine gode ord til oss og ingenting gleder meg mer enn du blir tatt godt vare på av mine supre kolleger!
Håper å se deg snarlig tilbake hos oss.

Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Sen booking pga plutselig behov for ei kort natt nært flyplassen. Greit nok,
Sen ankomst varslet, og grei nok mottagelse. Mer opptatt av kort og garanti enn meg som gjest. Ingen forfriskninger annet enn 0,33 øl og sjokolade til «ågerpris»
Greit rom, rent og upersonlig effektivt
Grei nok frokost, dog uten aviser

Grei nok natt, men velger et annet alternativ neste gang

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 522_ysteinb

Kjære Øystein B,
tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en feedback etter ditt opphold hos oss, det setter vi stor pris på! Vi tar med oss dine ord slik at vi kan bli enda bedre. Du er hjertelig velkommen til å ta kontakt så håper jeg likevel å se deg tilbake hos oss neste gang du er på disse kanter.

Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Her var det ikke rent og pent. Dette var under senga vår. Teppene i gangen var også fulle av flekker og støv. Det luktet gammelt støv. Frokosten var så som så og det samme var bufeen. Når vi spurte etter vinkartet, fant han det ikke. Vi måtte bli med bort til vinskapet uten priser? Rommet var varmt og det var dårlig luft. Vi satte opp vinduet men da våknet vi kl. 05.30 pga. flystøy. Det siste var ikke overraskende med tanke på beliggenheten, men dersom ventilasjonsanlegget hadde vært litt bedre, kunne vi jo lukket vinduet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, LillianV42

Kjære Lillian V,
tusen takk for din tilbakemelding til oss etter ditt opphold hos oss. Dette var ikke kjekt å lese, men vi takker for akkurat din tilbakemelding og tar dette med oss slik at vi bare kan bli bedre.
Skulle du være på disse kanter igjen er du selvfølgelig velkommen til å ta direkte kontakt med meg slik at jeg får fulgt deg opp personlig.