Trip.com
Anmeldt 8. august 2021

Vi hadde en kjempefin helg her. Alt var som forventet og god service. Men så skjedde det en episode med en av servitørene som vi ikke kan si det samme om. Vi hadde bestilt lunsj som vi spiste nede i restaurantene. Vi hadde på forhånd snakket med dem i resepsjonen om vi betalte for lunsj og all mat vi bestilte ved utsjekk. Da vi ikke er vandt me dette og han sa det gikk helt fint. Mens vi spiste kom en av servitørene å nesten jaget oss bort følte vi med å spørre "er dere ferdig?" mens vi fortsatt tydelig spiste. Det var okei

Så etterpå når vi gikk i korridoren kom servitøren løpendes etter oss å sa vi ikke hadde betalt for lunsjen. Vi forklarte rom nr å at vi hadde en avtale. Hans argument var at "han kunne ikke vite det" så vi måtte nesten vise alt til han av bevis å kort så han skulle forstå. Og etter det plaget han oss med det samme "du må jo forstå at jeg ikke kunne vite det, hvordan kunne jeg vite det?". Dette opplevde vi som veldig ubehagelig og uprofesjonelt da han som servitør burde være informert om dette med regler ang betaling med mat.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Rogalandreviews
Lars Roalkvam, General Manager på Quality Airport Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Kjære Rogalandreviews,
tusen takk for din tilbakemelding til oss. Vi setter stor pris på at dere hadde en kjempefin helg med god service. Det jeg derimot synes er veldig trist er den kjedelige opplevelsen dere hadde. Vi skal ta godt vare på våre gjester og jeg skal selv følge opp denne hendelsen slik at jeg får sjekket alle sider. Jeg beklager så mye og håper likevel jeg ser dere tilbake ved en senere anledning. Ikke nøl med å ta direkte kontakt med meg om det er noe jeg kan gjøre for dere.

Ønsker dere en fin sensommer videre!

Mvh
Lars Roalkvam

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat! Hadde ikkje forventa noko so godt på eit hotell i «grisgrendte strok», og heller ikkje den gode service’n i restauranten - både av servitør og restaurantsjef/hovmester.

Åt torsk med kvitvinsaus og sumarkål. Men eg trur eg kunne ha bestilt kva som helst då eg høyrde fleire andre gjester skryte av/takke for god mat.

Eg brukar hotellet i samband med offshorereiseog skal sovisst ete her igjen!

Takk, Stardusting
Lars Roalkvam, General Manager på Quality Airport Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Kjære Stardusting,
tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding etter du var hos oss. Setter så stor pris på å dele slike tilbakemeldinger med mine flotte kolleger! Mat er viktig for vår trivsel og velvære, så derfor er det kejkt å få slike hyggelige tilbakemeldinger. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe vi kan gjøre for deg neste gang du er hos oss!
Ha en fin sommer!

Mvh
Lars Roalkvam

Anmeldt 11. mars 2021

Ønsket å bytte rom ettersom badet luktet dårlig/tørr vannlås. Ble møtt i resepsjonen av en uprofesjonell og uhøflig resepsjonist. Vi er flere kollegaer som bor fast på Quality som har opplevd dårlig lukt på rommet. Informerte om dette og fikk en svært frekk og nedlatende respons. Dette er ikke veldig hyggelig

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, marenmollergaard
Lars Roalkvam, Daglig leder på Quality Airport Hotel Stavanger, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. mars 2021

Kjære marenmollergaard,
takk for at du tok deg tiden til å gi oss en feedback etter ditt opphold. Vi lever av fornøyde gjester så jeg er oppriktig lei meg dersom vi ikke fikk løst ditt problem hos oss. Det er noe jeg vil ettergå personlig og jeg ber deg ta kontakt direkte med meg neste gang du er på disse kanter slik at ditt neste opphold er til din forventning og over.
Ha en fin dag videre!

Anmeldt 18. januar 2021

Vi hadde en god opplevelse på dette hotellet. Først en personlig hilsen på rommet med litt snacks, oppgradert til Deluxe rom med mange gode kvaliteter, stort rom, god seng, god sofa krok, to TV'er. På grunn av Korona var restauranten stengt, men bestilte enkelt det en ville ha på telefonen og hentet digg mat i resepsjonen noen minutter senere. Ved frokosten ble vi møtt av hyggelig personale, samt en rikholdig frokost buffet. En av fordelene med dette hotellet er at det er stor og gratis parkeringen rett utenfor hotellet. Det er også kort vei til turområder ved Sola-stranden. Det eneste som kan trekke ned er at det kan høres fly av og til, men ikke noe problem nå for tiden. Anbefales!

Romtips: Om en velger rom på vestsiden, kan en slippe litt flystøy om det er noe. Deluxe rommene er supre!
Dato for oppholdet: januar 2021
Takk, 328arildr

Kjære 328arildr,
først og fremst, tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en feedback etter ditt opphold hos oss. Vi er veldig glad for at dere fikk mulighet å ta et opphold i nærmiljøet og valgte oss. Veldig kjekt å lese at dere hadde et hyggelig opphold hos oss og at dere koste dere tross tidene vi for tiden er inne i. Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning, vi står til Deres tjeneste!

Anmeldt 22. desember 2020

Servicen var upåklagelig. Maten (middag og frokost) var fantastisk god. Imponert over kvalitet og varisjon som frokosten hadde. Selv i disse Covid-19 tider med litt redusert besøk. Sengen var helt himmelsk og en hørte ikke noe til flyplassen utenfor.

Dato for oppholdet: desember 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
1  Takk, Karin L

Kjære Karin L,
først og fremst, tusen takk for at du tok deg tid til å til å gi oss en tilbakemelding etter ditt opphold. Dine gode ord deler jeg med alle mine fantastiske kolleger. Tusen takk og håper å ønske deg velkommen senere, enten det måtte være i "disse tider" eller når vi kommer over i en ny fase. Velkommen skal dere være!