“Moderne og tradisjonelt, et sted med sjel”
Anmeldelse av Sola Strand Hotel

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 2 sider til!
Nr. 4 av 5 hoteller i Sola
Anmeldt 11 november 2015

To dager konferanse på Sola, helt ute ved sjøen. En institusjon lokalt og et sted med både innslag av det moderne og det tradisjonelle. Frokostrommet er nesten et gammelt jaktslott, mens kursavdelingene er moderne og funksjonelle (selv om det å finne fram er til dels krevende). Rommet i den gamle hotelldelen trenger nok oppussing og modernisering, men totalt sett er stedet verdt en stopp, både for private eller forretningsmessige sysler. Vi spiste tre retters middag. Den var utmerket, spesielt jordskokksuppen, jeg tror den var "best ever". Lunchen er også meget bra. Vel blåst (for vinden hamret mot vinduene disse to dagene).

Romtips: Mot sjøen og stranden
Se flere romtips
  • Opphold: november 2015, reiste på forretningsreise
Takk, GiroNorway
SolaStrandHotel, Marketing Manager på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24 november 2015

Hei,

Tusen takk for besøket, og for at du gir oss en tilbakemelding i etterkant.

Vi gleder oss over at du satte pris på både det tradisjonelle og det moderne her hos oss.
Oppgradering av hotellrommene er en kontinuerlig prosess på et gammelt hotell som vårt, og vi håper du likevel trivdes i ditt.
Det er veldig hyggelig å høre at måltidene i restauranten var av utmerket kvalitet.

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 1 november 2015 via mobile enheter

Hotellet ligger som navnet tilsier på Sola strand like ved flyplassen og denne dagen fikk vi en frisk kuling under oppholdet. Fasinerende å se havet bølge inn mot stranden og kjenne sjøsprøyten i ansiktet mens surferne boltrer seg i bølgene. Godt å komme inn i hotellet og varme seg ved peisen etterpå. Her er god service, luftige fine rom og god mat. Flott sted å være

Opphold: oktober 2015, reiste på forretningsreise
Takk, Anne Marie R

Mange takk for besøket!
Vi setter stor pris på at du gir oss en tilbakemelding på hvordan du opplevde å være gjest hos oss.
Det er veldig hyggelig å se at du lot deg fasinere av naturkreftene som råder rett utenfor hotellets vegger. Hver årstid har virkelig sin sjarm her ute ved havet.
Eller er det hyggelig å høre at både service, god mat og fine hotellrom gjorde at du hadde et fint opphold.

Vi håper å få ønske deg velkommen tilbake!

Anmeldt 1 november 2015 via mobile enheter

Dette stedet er kanskje litt dyrere enn hotellene i sentrum av Stavanger, men du får også mye mer. En herlig frokost, sjarmerende interiør og tilgang til Nordsjøbadet spa gjør det perfekt til en helg. I kombinasjon med en perfekt beliggenhet på Solastranda kan man gjøre helgen til en surfehelg. Etter noen timer i det kalde havet er det perfekt med opptining i spaanlegget.

Opphold: november 2015, reiste med venner
Takk, Emil B
SolaStrandHotel, Marketing Manager på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10 november 2015

Hei,

Mange takk for besøket, og ikke minst for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding på opplevelsene dine hos oss.

Det er hyggelig å se at dere har benyttet de flotte omgivelsene våre til sporty aktiviteter som surfing.
Vi setter stor pris på å høre at du har hatt fint opphold, og at både en herlig frokost og fri inngang til velværeavdelingen i Nordsjøbadet Spa bidro til en hyggelig helg.

Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning!

Anmeldt 23 oktober 2015

Det var som å koma til ei svunnen tid, sjølv om ein kunne høyra fly eit stykke unna. Hotellet har eit historisk glimt over seg og liknar få andre hotell. Beliggenheten må vera ein av dei beste. Vandra på stranda om kvelden gir ein herleg ro. Spaet er absolutt brukande. Kjem gjerne att!

• Opphold: august 2015, reiste som et par
Takk, MagdalenaLinnea
SolaStrandHotel, Marketing Manager på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26 oktober 2015

Hei,
Mange takk for besøket, og for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding.

Vi gleder oss over at du har hatt et fint opphold hos oss, og setter pris på å høre at både spaavdelingen og stranden innfridde deres forventninger.

Vi håper vi får muligheten til å ønske deg velkommen også ved en senere anledning!

Anmeldt 21 september 2015

Her har man det meste. Nydelig beliggenhet ved Solastranda , kort vei fra flyplassen. Masse historie mellom veggene, mye maritimt og flott innredet. Perfekt for kurs og alle utenom. Spa for de som ønsker og sjarm i massevis. Koselig å stikke innom både for en bedre middag eller en kaffi/te og noe å bite i. Flott tur terreng langs stranden og masse historie å utforske. Flere bunkers anlegg fra andre verdenskrig for historie intereserte.

Opphold: juni 2015, reiste som et par
Takk, Kjell G
SolaStrandHotel, Marketing Manager på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9 oktober 2015

Hei

Mange takk for besøket og for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding.

Det er veldig hyggelig å høre at du trives i våre historiske omgivelser, og at både kurslokaler, spa og middager innfrir dine forventninger.
Vi håper å få gleden av ønske deg velkommen også i fremtiden!

Sola Strand Hotel

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Sola
1.0 km unna
Hummeren Hotel
Nr. 5 av 5 i Sola
42 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sola Strand Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sola Strand Hotel

Adresse: Axel Lundsvei 27, 4055, Norge
Beliggenhet: Norge > Vestlandet > Rogaland > Sola
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Restaurant Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 4 av 5 hoteller i Sola
Prisnivå: kr 1 121 - kr 1 666 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Sola Strand Hotel 3*
Antall rom: 135
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Sola Strand Hotel er et historisk og særeget hotell fra 1914 med idyllisk beliggenhet på Solastranden, kun 15 minutter fra Stavanger. Vi tilbyr 139 rom, moderne konferansesenter, et anerkjent kjøkken, førsteklasses restaurant, unike selskapslokaler og Nordsjøbadet Spa. Nordsjøbadet Spa tilbyr et bredt utvalg av spabehandlinger, basseng med motstrøm, kaldtvannskulp, tre forskjellige badstuer og behagelige avslapningsområder. Sola Strand Hotel er medlem av De Historiske Hotel & Spisesteder. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Sola Strand Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?