“Hverdagsluksus”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 2 sider til!
Nr. 4 av 5 hoteller i Sola
Anmeldt 8 juni 2016

Vi bodde her en natt i forbindelse med en 70-årsdag (også holdt på hotellet). Plasseringen er fantastisk for et opphold på sommeren - fra hotellet går man over plenen og rett ned på en av Norges beste sandstrender!

Interiørmessig er hotellet flott, med original innredning fra gamle seilskip i resepsjon og fellesområder. Rommet vårt var komfortabelt, rent og ganske stort. Selv med festdeltagere på terrassen rett under oss hørte vi dem ikke på rommet.

Frokost dagen etter var absolutt nydelig, med en av de beste pepperrøkte laksen vi har hatt, nybakt brød og et rikholdig utvalg mat av alle typer.

Servicen var upåklagelig, hyggelige og effektive ansatte hele veien.

Et lite minus blir det likevel, for å ikke ha shuttlebuss til/fra flyplassen i helgene, og ingen heis i den gamle avdelingen av hotellet. Neste gang vil vi sørge for å få rom i den nyere delen! :-)

Romtips: Rommene i den nyere delen av hotellet har heis, ikke i den gamle delen.
  • Opphold: juni 2016, reiste med familie
Takk, Slsta1976
SolaStrandHotel, Marketing Manager på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9 juni 2016

Hei,

Tusen takk for besøket, og ikke minst for at du tar deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding i ettertid.
Det er veldig hyggelig å se at både service fra våre ansatte, maten servert og selve hotellrommet bidro til at dere fikk et flott opphold!
Beliggenheten på stranden gir oss mange fine dager på sommerstid, og det er veldig kjekt å høre at også dere satte pris på dette.

Med et over hundre år gammelt hotell er det dessverre ikke heis i de eldste delene av bygget. Vi håper likevel at dette ikke ga for store utfordringer!
Gi oss gjerne beskjed om at dere ønsker rom i den nye fløyen ved neste besøk, så organiserer vi selvsagt det!

Hjertelig velkommen tilbake til nye, gode opplevelser ved en annen anledning!

Marketing Manager

Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Sola Strand Hotel
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 1 juni 2016

Gammelt strandhotell et steinkast fra bølgene fra Nordsjøen. Utsikten er flott,- både i sol og stille, og i storm og uvær. Gammelt interiør er varsomt tatt vare på og gir hotellet en egen karakter. I tillegg til de opprinnelige bygningene er det et nytt konferansesenter med alle fasiliteter - og til og med egen spa-avdeling! Godt egnet hotell for fritid og ferie, så vel som konferanser, møter og feiringer. Maten er i særklasse - lunsjbuffeten er distriktets beste! Og når personalet i tillegg er hyggelige og profesjonelle, kan jeg ikke ønske meg så mye mer... :)

• Opphold: april 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Marit M
SolaStrandHotel, Marketing Manager på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 august 2016

Hei,

Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding etter besøket ditt hos oss.
Det gleder oss å se at du satte pris på fasilitetene våre med både kurslokaler, spaavdeling og et godt kjøkken. Spesielt hyggelig er det selvsagt å høre at du har blitt godt ivaretatt av våre ansatte.

Vi håper at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake riktig snart!

Anmeldt 24 mars 2016 via mobile enheter

Tenkte vi skulle kose oss litt ekstra og ta en pause fra hverdagens mas. Var litt vanskelig å bestille da vi også ønsket massasje på spa og det ikke går å bestille i samme bestilling, så det ble litt frem og tilbake da vi først sjekket tilgjengelig rom for så å se om det var ledig massasje denne dagen. Hadde vært mye enklere om dette var litt mer samkjørt.
Man spa og massasje var deilig, rommene var sjarmerende gamle og skjeve. Badet var bare greit nok. Bestiller nok ikke overnatting der igjen.
Men en deilig tur på stranden gjorde godt.

Opphold: mars 2016, reiste som et par
Takk, Hilde B
SolaStrandHotel, Marketing Manager på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30 mars 2016

Hei,
Tusen takk for besøket og for at du legger igjen en kommentar i ettertid.
Nordsjøbadet Spa tilbyr både massasje og ansiktskbehandlinger, og vi er derfor avhenging av å ha riktig terapeut tilgjengelig for de ulike behandlingene. At dere derfor opplevde at det tok tid å få bestilt ønsket behandling beklager vi.
Det er veldig hyggelig å se at velværeavdelingen og massasjen bidro til at dere fikk et godt opphold, og at dere syntes hotellrommet var sjarmerende.
Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,
Martine Førre,

Anmeldt 6 mars 2016

Ringte for å bestile spa, fikk svar at vi kan ikke komme pga søndag har di åpen bare for hotelgjester.Veldi trist, har planlagt å slappe av med venner. Alt for lite informasjon om åpningstider i helg.

• Opphold: mars 2016, reiste med venner
Takk, Victor P
SolaStrandHotel, Marketing Manager på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9 mars 2016

Hei,

Takk for at du gir oss en tilbakemelding etter å ha vært i kontakt med oss på telefon. Gjester som ikke overnatter ved hotellet er selvsagt hjertelig velkomne til å besøke Nordsjøbadet Spa som daggjest.
Gjester som bestiller behandling eller overnatter ved hotellet har naturlig nok fortrinnsrett til velværeavdelingen, og vi beklager at det dessverre ikke var ledig kapasitet da du tok kontakt.
Vi ber om forståelse for at dette, og håper å få anledning til å ønske deg velkommen ved en annen anledning.

Anmeldt 25 februar 2016

Tok kun inn på Spa-avdelingen med kjæresten min. Det var en koslig og behagelig stemning her, og det var deilig å slappe av i de forskjellige badstuene, og svømme i bassenget. Massørene var flinke og profesjonelle. Dette anbefales! :)

• Opphold: februar 2016, reiste som et par
Takk, Seljording
SolaStrandHotel, Marketing Manager på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 mars 2016

Hei,

Tusen takk for besøket, og takk for hyggelig tilbakemelding i ettertid.

Det er veldig hyggelig å høre at dere trivdes i Nordsjøbadet Spa, og at både fasilitetene våre og massasjen utført av terapeutene bidro til at dere hade en fin opplevelse.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen også ved en senere anledning!

Med vennlig hilsen,
Martine Førre

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Sola
1.3 km unna
Clarion Hotel Energy
Nr. 2 av 27 i Stavanger
610 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sola Strand Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sola Strand Hotel

Adresse: Axel Lundsvei 27, 4055, Norge
Beliggenhet: Norge > Vestlandet > Rogaland > Sola
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Restaurant Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 4 av 5 hoteller i Sola
Prisnivå: kr 1 117 - kr 1 624 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Sola Strand Hotel 3*
Antall rom: 139
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Sola Strand Hotel er et historisk og særeget hotell fra 1914 med idyllisk beliggenhet på Solastranden, kun 15 minutter fra Stavanger. Vi tilbyr 139 rom, moderne konferansesenter, et anerkjent kjøkken, førsteklasses restaurant, unike selskapslokaler og Nordsjøbadet Spa. Nordsjøbadet Spa tilbyr et bredt utvalg av spabehandlinger, basseng med motstrøm, kaldtvannskulp, tre forskjellige badstuer og behagelige avslapningsområder. Sola Strand Hotel er medlem av De Historiske Hotel & Spisesteder. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Sola Strand Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?