“2 overnattinger”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 2 sider til!
Nr. 4 av 5 hoteller i Sola
Anmeldt 18 oktober 2016

Hotellet ligger nydelig til ved Sola stranda. Da en i tillegg kunne oppleve strålende sol og havblikk var det en flott opplevelse - hav møter himmel. Vandring langs stranda i soloppgang og solnedgang var fantakstisk. Badeanlegget var også en fin opplevelse. Maten var grei. Hotellet virket noe slitt og det var støy fra Forus helikopterbase.

Romtips: Helikopterstøy stor deler av dagen i hele hotellområdet. Utsikt på stranda og havet anbefales
Se flere romtips
  • Opphold: september 2016, reiste som et par
Takk, 388tei
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23 oktober 2016

Hei

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av dine opplevelser hos oss.

Vi beklager noe støy fra helikopter. Det er veldig hyggelig å høre at dere nøt velværeavdelingen i Nordsjøbadet Spa og våre nydelige omgivelser her ute på Solastranden.

Vi håper at vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 14 oktober 2016 via mobile enheter

En solrik og vindstille oktoberdag hvor man nyter et måltid utendørs i baren på Sola Strandhotel hører med til sjeldenhetene - men flott var det.
Servicen var god og maten smakte også. God burger, herlig løkringer og deilige småpoteter gjorde et godt måltid i fantastiske omgivelser. Anbefalt.

Opphold: oktober 2016, reiste på forretningsreise
1  Takk, Roy50srg
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18 oktober 2016

Hei

Mange takk for besøket, og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Det er veldig hyggelig å høre at du koste deg med god mat og service en solrik oktoberdag i Strandbaren.

Hjertelig velkommen tilbake.

Anmeldt 7 oktober 2016

Bodde tre netter hos dere, 2 voksne og 2 barn. Flott hotell med nydelig beliggenhet. Fin atmosfære i resepsjonsområdet. God plass på parkeringsplassen.
Vi hadde et stort familierom med nydelig utsikt mot stranden. Rommet inkl badet var dessverre veldig slitt. Det var utrolig lytt ut til gangen da døren ikke gikk helt igjen (det var en åpen glippe på 1-2 cm som både lyd og lys kom inn/ut gjennom).
Våknet med en gang noen gikk utenfor. Barna sov på en sovesofa som ble redd opp da vi ankom, hodeenden på denne var mye lavere enn resten av "sengen" med en skarp vinkel. Ga beskjed i resepsjonen og fikk en ekstra dyne og pute til å bygge opp hodeenden med, men vi måtte ordne det selv.
Stort sett super service i resepsjonen, strandbaren og restauranten (spiste middag på hotellet hver kveld). Vi spiste både hjemmelaget hamburger, fiskesuppe, blåskjell, Club sandwich, kyllingnuggets og panert fiskefilet, alt var godt. Den ene kvelden spiste vi alle en tre retters meny i restauranten, hovedretten var ytrefilet av lam, lammet var helt gjennomstekt og dessverre tørt. Forretten og desserten var bra (Fjellørret og trio av epler). Burde hatt halv pris for meny til barn og halvert porsjonen.
Benyttet oss av spaområdet tre ganger, eneste negative der er at de burde hatt flere dusjer.
Det er også en helikopterflyplass rett ved hotellet og helikoptrene starter før kl 7 om morgningen, dette hørte vi veldig godt fra rommet og ble vekket av bråket selv om vinduene var lukket.
Vi hadde fantastisk vær alle dagene!

• Opphold: oktober 2016, reiste med familie
Takk, Line A
Anmeldt 2 oktober 2016 via mobile enheter

Flott hotell i nydelige omgivelser. Her er buffeten alltid første klasse kvalitetsmessig. Topp råvarer og hyggelig personell. I tillegg er det rent og pent overalt.

Man får hva man betaler. Ingen soørsmåltegn ved pris. Verdt hver krone synes jeg.

Takk for et fantastisk måltid!

Opphold: oktober 2016, reiste som et par
Takk, Jørn Eric G
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14 oktober 2016

Hei

Tusen takk for besøket, og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt besøk hos oss.

Det er veldig hyggelig å høre at vår søndagsbuffet falt i smak og at vi tok godt vare på dere. Vi håper at vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart.

Anmeldt 29 august 2016

Norges flotteste resort? Ligger rett på stranden på Sola, 5 min fra flyplassen. Unik strand og sanddyner rett utenfor.Fine surfe og bademuligheter.

Strandrestaurant med a la carte retter; Litt irriterende at man må inn og bestille ved disk, men maten ble servert

Meget hyggelig og service-minded personale. Ypperlig frokost

Hadde enkeltrom med nydelig utsikt ut mot havet. Selve rommet ligger i den eldste delen og er ikke helt up to date. Enkeltseng.

Dyrt, kr. 1360 per natt, men totalopplevelsen gjør at det var verdt prisen.

• Opphold: august 2016, reiste alene
Takk, Petter A
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30 august 2016

Hei

Tusen takk for besøket, og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Det er veldig hyggelig å høre at du hadde et så fint opphold hos oss, og vi håper at vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake.

Sola Strand Hotel

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Sola
1.0 km unna
Hummeren Hotel
Nr. 5 av 5 i Sola
42 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sola Strand Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sola Strand Hotel

Adresse: Axel Lundsvei 27, 4055, Norge
Beliggenhet: Norge > Vestlandet > Rogaland > Sola
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Restaurant Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 4 av 5 hoteller i Sola
Prisnivå: kr 1 121 - kr 1 666 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Sola Strand Hotel 3*
Antall rom: 135
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Sola Strand Hotel er et historisk og særeget hotell fra 1914 med idyllisk beliggenhet på Solastranden, kun 15 minutter fra Stavanger. Vi tilbyr 139 rom, moderne konferansesenter, et anerkjent kjøkken, førsteklasses restaurant, unike selskapslokaler og Nordsjøbadet Spa. Nordsjøbadet Spa tilbyr et bredt utvalg av spabehandlinger, basseng med motstrøm, kaldtvannskulp, tre forskjellige badstuer og behagelige avslapningsområder. Sola Strand Hotel er medlem av De Historiske Hotel & Spisesteder. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Sola Strand Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?