“Flott strandhotell”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 1 side til!
Nr. 4 av 5 hoteller i Sola
Anmeldt 5 november 2016

Hotellet ligger flott til ved Solastranda. Kort vei fra flyplassen. Rommet var romslig og praktisk. Bare noen rom har utsikt til stranda. Frokosten ble servert i en hyggelig restaurant med peis. Godt utvalg i buffeten. Det var til noen tider ikke varmt vann i dusjen.

Romtips: De som hadde rom i samme bygning som spa- avdelingen hadde ikke problemet med kaldt vann i dusjen.
Se flere romtips
  • Opphold: november 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Sunniva S
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21 november 2016

Hei

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av deres besøk.

Vi beklager at det til tider ikke var varmt vann i dusjen, dette skal vi få sjekket og fikset så snart som overhodet mulig.

Det er veldig hyggelig å se at dere hadde ellers fine opplevelser hos oss, og vi håper at vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 1 november 2016

Da vi kom på restaurant ble vi måtte med personalet som virke sur. Personalt tok lang tid for å ta imot bestilling. Da maten endelig kom var den iskald.. Hotell ligger veldig fin i med utsikt mot strand. Absolutt nydelig plassen! Men servicer og maten på restaurant der må bli bedre kvalitet. Viktig for en hotel at betjening hyggelig og høflig. Lager god atmosfere for sine kunder. Slik at de kommer tilbaken.

Opphold: september 2016, reiste med venner
Takk, Suzana O
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 november 2016

Hei

Tusen takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av deres besøk.

Vi beklager så mye at vårt servicenivå ikke svarte til forventningene. Vi setter godt vertskap i høysetet her hos oss, og vi skal ta dette opp internt for å finne ut hva som har gått galt, slik at vi kan påse at lignende ikke oppleves i fremtiden.

Vi håper at vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 1 november 2016 via mobile enheter

Fantastiske beligenhet
.ligger i sannsynligvis norges finneste sandstrand.Hotelet har ett fantastisk preg god mat koselig betjening.Ligger ca 30 minuter fra Stavanger sentrum.Stor finn bar med terrasse rett i sanddynene Nær flyplass

Opphold: oktober 2016, reiste med venner
Takk, Geir2113

Hei

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Det er veldig hyggelig å høre at dere nøt vår beliggenhet på Solastranden, vår gode mat og vertskap.

Anmeldt 28 oktober 2016 via mobile enheter

Vi kom en onsdag ettermiddag og ble møtt med en som virket veldig sur! Var ikke noe smil å få av denne personen!
Vi fikk rom med utsikt, det var veldig fint!
Men veldig minus ellers, tanken på badet var ikke særlig bra! Det var merker i taket med sofan! Det så ut som det har vært vannlekkasje eller noe sånt der!

Vi tenkte vi skulle prøve ut restauranten som de hadde på hotellet! Det var veldig dyre priser og ikke mye å velge mellom! Så vi gikk i baren der du kunne kjøpe hamburger osv. Den hamburgeren var så tørr! Hjelpes! Ikke noe god var den heller!

Vi ble også vekket 06.30 av brannalarmen neste dag!! Det var falsk alarm og vi gikk og skulle legge oss og lå i sengen i to min så gikk brann alarmen av IGJEN! Og igjen var det falsk alarm! Dette synst jeg ikke er greit! Sånne ting skal være på plass!
Igjen et minus!

Frokosten var grei, ikke så veldig mye utvalg men det var helt greit ellers!

Vi satt og spiste frokost siste dagen våres og ble spurt av en som jobbet på kjøkkenet om vi var fra Norge! Ja svare vi og gikk beskjed om å si ifra til de ute i lobbyen at vi hadde spist frokost! Ja så gjorde vi det, og han som jobbet der skjønte ikke hvorfor vi skulle gjøre det! Då viste det seg at hun trodde tydeligvis at vi jobbet på hotellet!
Hallo?? Dette var så lite hyggelig opplevelse! Dette er sånne små ting som gjorde hele opplevelse på hotellet dårlig!

Jeg er ikke så fornøyd med dette hotellet som jeg trodde jeg skulle bli!
Dette er min opplevelse og folk opplever det kanskje noe helt annet! Men jeg kommer ikke til å anbefale noen å ta turen!
Takk for meg!

Opphold: oktober 2016, reiste som et par
Takk, MarieTruls

Hei

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av deres besøk hos oss.

Vi beklager så mye at deres opplevelser som våre gjester ikke ble som forventet. Vi skal ta det som ikke fungerte så bra opp internt, slik at vi kan påse at lignende ikke oppleves i fremtiden.

Det er hyggelig å se at dere nøt rommet med utsikt over Solastranden.

Vi håper at vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning slik at dere kan få oppleve Sola Strand Hotel slik det skal oppleves.

Anmeldt 18 oktober 2016

Hotellet ligger nydelig til ved Sola stranda. Da en i tillegg kunne oppleve strålende sol og havblikk var det en flott opplevelse - hav møter himmel. Vandring langs stranda i soloppgang og solnedgang var fantakstisk. Badeanlegget var også en fin opplevelse. Maten var grei. Hotellet virket noe slitt og det var støy fra Forus helikopterbase.

Romtips: Helikopterstøy stor deler av dagen i hele hotellområdet. Utsikt på stranda og havet anbefales
Se flere romtips
  • Opphold: september 2016, reiste som et par
Takk, 388tei
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23 oktober 2016

Hei

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av dine opplevelser hos oss.

Vi beklager noe støy fra helikopter. Det er veldig hyggelig å høre at dere nøt velværeavdelingen i Nordsjøbadet Spa og våre nydelige omgivelser her ute på Solastranden.

Vi håper at vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake.

Sola Strand Hotel

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Sola
1.0 km unna
Hummeren Hotel
Nr. 5 av 5 i Sola
42 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sola Strand Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sola Strand Hotel

Adresse: Axel Lundsvei 27, 4055, Norge
Beliggenhet: Norge > Vestlandet > Rogaland > Sola
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Restaurant Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 4 av 5 hoteller i Sola
Prisnivå: kr 1 121 - kr 1 666 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Sola Strand Hotel 3*
Antall rom: 135
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Sola Strand Hotel er et historisk og særeget hotell fra 1914 med idyllisk beliggenhet på Solastranden, kun 15 minutter fra Stavanger. Vi tilbyr 139 rom, moderne konferansesenter, et anerkjent kjøkken, førsteklasses restaurant, unike selskapslokaler og Nordsjøbadet Spa. Nordsjøbadet Spa tilbyr et bredt utvalg av spabehandlinger, basseng med motstrøm, kaldtvannskulp, tre forskjellige badstuer og behagelige avslapningsområder. Sola Strand Hotel er medlem av De Historiske Hotel & Spisesteder. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com slik at du trygt kan bestille fra Sola Strand Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?