“Søndagsbuffet ”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 2 sider til!
Nr. 4 av 5 hoteller i Sola
Anmeldt 19 mars 2017 via mobile enheter

Har vært her mange ganger å spist buffet tidligere , ble dessverre litt skuffet denne gangen. Varmrettene var mer kalde en varme. Syns det var veldig grumsete på fatene, kunne godt ha kommet med nye fint danderte fat istedenfor å velve boller med pålegg på det "gamle". Utvalget av mat og desserter er veldig bra. Servitøren var veldig smilende samt flink til å fjerne skittent fra bordet.

Opphold: mars 2017, reiste med familie
Takk, Bente J
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20 mars 2017

Hei

Mange takk for besøket på vår søndagsbuffé, og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Vi beklager så mye at du ble litt skuffet denne gangen. Vi vil ta med oss dine kommentarer i vårt videre arbeid for å forbedre oss.

Det er veldig hyggelig å høre at utvalget av mat og desserter falt i smak, og at servitøren tok godt vare på dere.

Vi håper at vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Skriv en anmeldelse

Anmeldt 11 mars 2017 via mobile enheter

En koselig kveld med gode venner, god mat og god drikke Vi hadde historisk 3 retters, men valgte å bytte ut forretten fra purresuppe til kreps for kone og fiskesuppe for meg. Spurte om det var mulig; men fikk ingen tilbakemelding. Fikk den maten vi ønsket, og tillegg på regningen forde vi hadde endret meny.
Greit nok, men vi kunne fått beskjed om at det ble tillegg.
Maten var kjempegod, vin og irish likeså. Totalinntrykket ødelagt av manglende kommunikasjo og diskusjon om regningen.

Opphold: mars 2017, reiste med venner
Takk, Pål K
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15 mars 2017

Hei

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av deres besøk hos oss.

Vi beklager så mye at det oppstod misforståelser rundt bytte av forrett og tillegg knyttet til dette. Vi skal ta dette med oss videre og passe på at dette kommuniseres tydelig i fremtiden.

Det er for øvrig veldig hyggelig å høre at maten falt i smak.

Vi håper at vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake snart.

Anmeldt 4 mars 2017

Har gledet meg til dette oppholdet, men ble ikke imponert .
Ble hyggelig mottatt, og fikk et fint rom over konferansesalen. Veldig god seng, og god plass med sofa og stol på rommet. Rent og fint.
Da jeg var med på en messe, hadde vi felles middag i eget rom. Her var det kaldt, og med 2 personer i serveringen tok det sin tid å få mat. Suppen som var forrett var grei, men middagen - kylling - var smakløs og kald. Sola Strand Hotel har alltid hatt et godt rykte på seg for svært god mat, men her var det mye som manglet. Neste kveld var ikke noe bedre, bortsett fra at matsalen var varmet opp. Det tok 50 min før forretten kom på bordet. Servicen i konferansedelen var helt topp, så her gikk det knirkefritt.
Lunsj og frokost var bra. Fikk ikke tid til å benytte meg av Spa. Blir sikkert en annen anleding til å nyte både den flotte stranden hotellet ligger på, og Spa avd.

Opphold: mars 2017
Takk, 603ToneRose
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6 mars 2017

Hei

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse av deres besøk.

Vi beklager så mye at maten ikke svarte til forventningene. Vi vil ta dine kommentarer opp internt slik at lignende ikke gjentas.

Det er veldig hyggelig å se at du hadde ellers fine opplevelser hos oss, og vi håper at vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 3 mars 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger jo helt i strandkanten. Nærmere kommer du ikke. Frokosten var meget bra og lunsjen enda bedre.

Her får du det beste av to verdener.. Du har fred og ro, strand og sjø nesten ved trappen og det er heller ikke veldig langt om du vil ta en tur til Stavanger sentrum.

Kan anbefales.

Opphold: februar 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Raymond N

Hei

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Det er veldig hyggelig å høre at dere nøt vår beliggenhet på stranden og god mat.

Anmeldt 19 januar 2017

Søndagsbuffet med familien. Denne buffet er kjempegod. Du kan velge både varme og kalde retter og det er mye å velge i. Pålegg og salater, både fisk og kjøttpålegg, gode brød. Det er også flere varmretter med tilbehør. Dessertbordet er også mye godt å velge i. Puddinger og kaker, frukt og ost. Nam...

• Opphold: august 2016, reiste med familie
Takk, sirilf2016
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 februar 2017

Hei

Det er veldig hyggelig å høre at dere nøt vår søndagsbuffet, og vi håper at vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved neste anledning.

Sola Strand Hotel

Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Sola
1.0 km unna
Hummeren Hotel
Nr. 5 av 5 i Sola
42 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Sola Strand Hotel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Sola Strand Hotel

Adresse: Axel Lundsvei 27, 4055, Norge
Beliggenhet: Norge > Vestlandet > Rogaland > Sola
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Treningssenter/treningsrom Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (WiFi) Gratis parkering Restaurant Spa Suiter Svømmebasseng Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 4 av 5 hoteller i Sola
Prisnivå: kr 1 129 - kr 1 670 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Sola Strand Hotel 3*
Antall rom: 135
Offisiell beskrivelse (gitt av hotellet):
Sola Strand Hotel er et historisk og særeget hotell fra 1914 med idyllisk beliggenhet på Solastranden, kun 15 minutter fra Stavanger. Vi tilbyr 139 rom, moderne konferansesenter, et anerkjent kjøkken, førsteklasses restaurant, unike selskapslokaler og Nordsjøbadet Spa. Nordsjøbadet Spa tilbyr et bredt utvalg av spabehandlinger, basseng med motstrøm, kaldtvannskulp, tre forskjellige badstuer og behagelige avslapningsområder. Sola Strand Hotel er medlem av De Historiske Hotel & Spisesteder. ... mer   mindre
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Sola Strand Hotel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?