Expedia.comUSD 150
eDreamsUSD 150
Orbitz.comUSD 150
Anmeldt 16. januar 2019

Vi drar til Sola stranda nesten hver søndag, for en spasertur når det ikke blåser for mye, eller i alle fall å ta en kaffe og kake i kafeen. Gulrotkaken og Valnøttkaken er kjempegode, og selvfølgelig de overfylte rekesmørbrødene da. Man kan velge mellom mange typer kaffe og kaker, smørbrød og en utsøkt fiskesuppe med brød til.
Og så er det jo den fantastiske utsikten med store vindusflater ut til sand dynene og havet utenfor, og folk som kommer og går.

Romtips: Well, we have booked a Spa weekend for end of May. I would think any room away from the Diningroom is more quiet. It is an old hotel.
Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Rooty2013
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Hei

Takk for alle deres besøk og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Det er veldig hyggelig å høre at dere nyter en tur på Solastranden etterfulgt av et besøk i Strandbaren nesten hver søndag, og at våre smørbrød, kaker og utsikt over sanddynene og havet faller i smak.

Velkommen tilbake neste søndag!

Anmeldt 16. januar 2019

Deltok på dags konferanse ved dette hotellet og kan ikke utale meg om rom eller frokost.
Men spiste lunsj, som var helt grei. Buffet bestående av 2 varmretter og litt kaldretter. Kunne med fordel ha vært noe mer moderne. Middag / bankett på kveld bestod av en altfor salt fiske forrett, kalve medaljong som var i svært ulike størrelser. (Ja jeg fikk en svært liten) Denne kunne det vært mer smak tilsetninger i. Rødvinen som ble servert kunne også ha vært mer tilpasset og spennende. Dessert var ok. Stedet har imøtekommende og hjelpsomt personal. Konferanse avdelingen er bra, og har kaffe / vann maskiner etc lett tilgjengelig. Alt i alt helt greit, men rom for forbedring på mat.

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, janmh2014

Hei

Takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Vi beklager så mye at maten ikke svarte helt til forventningene. Det er for øvrig veldig hyggelig å se at mine kolleger var hjelpsomme og imøtekommende og at konferanseavdelingen fungerte godt.

Anmeldt 30. desember 2018 via mobile enheter

Sola strand hotell er fylt med interessant historie og ligger i idylliske omgivelser. Jeg og mannen har tilbrakt et opphold her tidligere og var svært fornøyd, denne opplevelsen ble noe annet. Vi ankom fredag ettermiddag til en grei mottagelse, resepsjonisten spurte om vi ønsket å kjøpe inngang til nordsjøbadet spa, selv om det stod i booking bekreftelsen at det var inkludert? Vi fikk inngang til spa, men ingen bekreftelse på at dette skulle tas opp og fikses?

For å komme til rommet måtte vi gå gjennom en ekstremt knirkete gang, dette viste seg å bli svært ødeleggende når vi skulle sove. Alle kveldene har tært på søvnen, den siste kvelden var spesielt ille ettersom folk løp opp og ned i gangen. Vi kom hit for å slappe av, men gleder oss nå mest til å komme hjem.

Dette møter ikke de forventningene vi hadde etter siste opphold eller til hotell generelt. Noen av tingene er listet opp nedenfor.
- Ingen forhåndsinformasjon om at nordsjøbadet spa var stengt fredagen, det er generelt svært lite informasjon å finne på nettsiden
- Ingen ting å sette egen sjampo på i dusjen
- Bordet ved siden av sengen på høyre side er montert feil, alt som ligger vannrett ruller av
- Det var badstue-varmt på rommet da vi ankom
- Det lukter fort innestengt
- Mystiske flekker på håndkle
- Ingen av håndklærne ble byttet under oppholdet, selv om vi hang skilt på dørhåndtaket om at vaskehjelp var ønsket
- Det ene bildet hang åpenbart skjevt
- Rommet trenger en shining, spesielt på badet
- Bartender jobber i tillegg som servitør?
- Faktumet at det koster ekstra for hotellets gjester å bade i nordsjøbadet spa

1  Takk, lenemarieil
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Hei

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Vi beklager så mye at besøket ikke svarte til forventningene. Vi vil se nærmere på alle dine kommentarer slik at vi kan forbedre det som ikke svarte til deres forventninger.

Vi håper at vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Det å komme inn i en tids kapsel, med bygg fra forskjellige tider og steder. Fra norsk historisk bygg, mot 1950 engelske bade hotellet inn mot eldre mere engelsk deler. Det var en hyggelig tidsreise. Hotellet har også Spa, som jeg ikke besøkte. Og for en plassering på Jæren. Rett ut mot Jæren strand.

Takk, 414steinarh
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Hei

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Det er veldig hyggelig å lese at du satte pris på en slags reise gjennom historien hos oss.

Velkommen tilbake ved neste anledning.

Kjersti Steffensen,

Anmeldt 13. desember 2018

Hotell med særpreg og fantastisk beliggenhet. Nydelig atmosfære både ute og inne i vakkert vintervær med strålende sol. Ankom hotellet og gikk rett til lunsj i koselig velduftende stuer hvor lunsjbordet bugnet over av lekker julemat. Hyggelig betjening og god service. Gikk til møter/seminar hvor alt var tilrettelagt for en lang dag/ettermiddag. Møtte i baren før middag om kvelden hvor vi fikk en fantastisk 3 retters m/drikke som smakte fortreffelig. Fin underholdning i forkant som skapte en flott start på et fantastisk måltid sammen med gode kollegaer. Vinterværet viste seg fram på det vakreste, blikkstille, småkaldt og hvor bølgene bare skvulpet innover mot land. Perfekte omgivelser

Takk, SolveigG59
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. desember 2018

Hei

Takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Det er veldig hyggelig å se at dere hadde så fine opplevelser hos oss. Hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning.