TripAdvisor
Publiser
Innboks
Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Overnattet ifbm jobb og fikk tildelt et gammelt rom så langt unna hovedbygget som mulig. Fikk beskjed om at det tross alt hadde havutsikt men hvilken nytte har det når det er mørkt når vi kommer og skal sitte på kurs hele dagen?
Startet oppholdet med å skifte dorull da denne snaut nok holdt til første besøk. Den ene sengelampen fungerer ikke, selv etter å ha prøvd å bytte pære. Fant en vannkoker men den eneste stikkontakten var på gulvet, bak stolen! Tynne, flate puter og kjip vattdyne - kun nattbord på ene siden av sengen. Dvs en trestubbe!
Dette holder ikke mål og er knapt bedre enn turisthytte! Til en meget stivere pris...

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, HanneLLindloev
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2019

Hei

Takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Vi beklager så mye at hotellrommet ikke svarte til dine forventninger. Vi vil se på muligheter for å finne bedre løsninger på de tingene du nevner.

Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

Fin utsikt og beliggenhet på stranden, ikke merkbar flystøy, annet enn en hel del helikopter trafikk. Virker å være bygget/renovert i 1990, uten å bli gjort noe med siden (dette er grunne til den lave scoren, det er på tide med en ny renovering - standarden gjenspeiler på ingen måte prisen). Sjarmerende og ganske reint. God seng. Veldig lite lydisolert dør/vegger, så høres ut som at noen river i døren/veggene når noen åpner nabodøren. God frokost og fin frokostsal.

Takk, I8553HHchristianh
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2019

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Vi beklager så mye at du fant deler av hotellet gammelt. Hotellet har blitt bygget i stadier fra 1914 frem til siste tilbygg som stod ferdig i 2012. Det betyr også at vi pusser opp deler av hotellet til enhver tid.

Det er veldig hyggelig å se at du nøt utsikt, beliggenhet og frokost.

Vi håper at vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 30. september 2019

Greit hotell som ligger i flotte omgivelser. Hyggelig å gå langs den fine stranden ,før lunch. Vi spiste god fiskesuppe. Lykke, da solen skinte og vi kunne sitte ute, på den travle terrassen. ÷ at gjester har med seg sine bjeffende hunder...

Rommet var rent og pent. ÷ når man har rom i den nye delen av hotellet. Da må en løpe over i hovedelen for f.eks for å spise frokost. Burde vært ett overbygg, slik at en går tørrskodd!
Flott frokost!

Takk, mallamareno50

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Vi beklager at vi ikke har informert dere om at man kan gå tørrskodd gjennom hele hotellet. Det er for øvrig veldig hyggelig å høre at dere hadde ellers fine opplevelser hos oss, og vi håper at vi kan få gleden av å ønske dere velkommen ved neste anledning.

Anmeldt 7. september 2019 via mobile enheter

Virker ikke som dette hotellet har forstått hvor viktig det er å legge til rette for god akustikk. Vanvittig dårlige lydforhold i bassenget og helt håpløst i restauranten. Vi måtte ta med oss desserten på rommet. Var helt utkjørt etterhvert. Håpløst utilstrekkelige lyddempende tiltak utført i takene så vi, men her trenger de virkelig å søke hjelp hos proffene.
Ellers er det jo et bra hotell med ok mat og hyggelige folk.
Men vi gjør det ikke igjen, man må jo faktisk kunne snakke sammen til maten.

Takk, 346Harley
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Hei

Takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Vi beklager så mye at lydforholdene forringet ditt besøk hos oss. Vi har lyddempende produkter i våre fellesarealer, og beklager om disse ikke holdt mål. Vi skal se på muligheter for å forbedre dette.

Anmeldt 2. september 2019

Vi var der en natt og rommet var i et nytt tilbygg. Stort lyst rom med kjøleskap. Fint bad med Shampoo og balsam. Stor parkeringsplass. Vi bestilte ørret til middag og den var nydelig. Godt utvalg på vinkart og i baren

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Per-Oscar K
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2019

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Det er veldig hyggelig å se at dere hadde så fine opplevelser hos oss, og vi håper at vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved neste anledning.