TripAdvisor
Sola
Publiser
Innboks
Anmeldt 3 uker siden

Vi feiret bryllup i 10ende etasje, og rommet vårt var i samme etasje (grunnet småbarn). Servitørene var koselige og behjelpelige med det vi måtte trenge. Vi måtte bla.få hjelp til noe, som innebar at servitøren måtte dra fra 10ende til første etasje for å hjelpe oss, og hun gjorde det med et smil :-) Vi lå på et fint oppusset rom med deilige senger (Zzzzzz), og Frokosten var helt NYDELIG! Veldig fornøyd med oppholdet :-)

Romtips: Rom i 10ende har nydelig utsikt.
Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, reiselyst4
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Det er veldig hyggelig å se at dere hadde fine opplevelser hos oss. Velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 2. desember 2019

Dette hotellet ligger en km fra flyplassen og rett ved Sola stranden. Her har du gratis parkering vis du kommer med bil og har du elbil har de strøm rett utføre inngangen. Vi hadde et rom med utsikt over havet. Stort og fint bad og en god sofa å sitte i. Vi hadde god mat om kvelden og en herlig frokost om morgenen. Rask og gode innsjekk og utsjekk. Bra internett har di og. Skal vi finne noe som ikke er bra er parkeringsplassen som var litt mørke da vi skulle ut en tur til bilen

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, sigbjornr
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2019

Hei

Tusen takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Det er veldig hyggelig å se at dere hadde fine opplevelser hos oss, og vi håper at vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved neste anledning.

Anmeldt 21. november 2019

Fin beliggenhet, men det hjelper lite når rommet er gammelt og utdatert. Rommet hadde gamle møbler og seng, luktet i tillegg ikke godt. Badet hadde sine mangler: lite varmtvann, null avtrekk og varme.
Rommet var over resepsjon/spisesal og var veldig lytt.

Når rommet koster 1895kr per natt som er relativt dyrt i norsk målestokk, så burde en kunne forvente et bedre rom. Burde vært en prisforskjell mellom de nyere rommene og de som ligger i den eldste delen.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, rogaland4050
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2019

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Vi beklager så mye at rommet ikke svarte til forventningene. Hotellet er bygget i flere stadier og noen rom er litt eldre enn andre, men vi pusser opp kontinuerlig.

Anmeldt 6. november 2019 via mobile enheter

Overnattet ifbm jobb og fikk tildelt et gammelt rom så langt unna hovedbygget som mulig. Fikk beskjed om at det tross alt hadde havutsikt men hvilken nytte har det når det er mørkt når vi kommer og skal sitte på kurs hele dagen?
Startet oppholdet med å skifte dorull da denne snaut nok holdt til første besøk. Den ene sengelampen fungerer ikke, selv etter å ha prøvd å bytte pære. Fant en vannkoker men den eneste stikkontakten var på gulvet, bak stolen! Tynne, flate puter og kjip vattdyne - kun nattbord på ene siden av sengen. Dvs en trestubbe!
Dette holder ikke mål og er knapt bedre enn turisthytte! Til en meget stivere pris...

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, HanneLLindloev
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2019

Hei

Takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Vi beklager så mye at hotellrommet ikke svarte til dine forventninger. Vi vil se på muligheter for å finne bedre løsninger på de tingene du nevner.

Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

Fin utsikt og beliggenhet på stranden, ikke merkbar flystøy, annet enn en hel del helikopter trafikk. Virker å være bygget/renovert i 1990, uten å bli gjort noe med siden (dette er grunne til den lave scoren, det er på tide med en ny renovering - standarden gjenspeiler på ingen måte prisen). Sjarmerende og ganske reint. God seng. Veldig lite lydisolert dør/vegger, så høres ut som at noen river i døren/veggene når noen åpner nabodøren. God frokost og fin frokostsal.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, I8553HHchristianh
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2019

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Vi beklager så mye at du fant deler av hotellet gammelt. Hotellet har blitt bygget i stadier fra 1914 frem til siste tilbygg som stod ferdig i 2012. Det betyr også at vi pusser opp deler av hotellet til enhver tid.

Det er veldig hyggelig å se at du nøt utsikt, beliggenhet og frokost.

Vi håper at vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.