Gratis avbestilling frem til 21.05.21
eDreamsUSD 241
FindHotelUSD 192
2025 av 371 anmeldelser
Anmeldt 4. juli 2020

Bestilte rekesmørbrød som ikke var apetittelig. Det var et lass med vasne reker som virket som de hadde stått i to dager utenfor kjøleskapet. Tok med meg rekene hjem til hundene mine. De ble for uappetittelige for min smak.
Jorunn T

Takk, JorunnT30
Sola Strand Hotel, Other på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2020

Takk for besøket.

Vi beklager så mye at rekesmørbrødet ikke falt i smak. Smørbrødene blir laget ferske gjennom hele dagen, og vi skal undersøke hva som kan ha skjedd her.

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde en «romantisk weekend»-pakke med overnatting, musserende vin på rommet og 3-retters middag.
Rommet var i den gamle delen. Ikke blant de fineste rommene, men utrolig flott utsikt mot stranden. Musserende vin, fruktfat og konfekt på rommet var en fin touch.
Middagen var utrolig god, og vinen de anbefalte var fantastisk match!
Frokost i stjerneklassen!

2  Takk, 109KarlS

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Våre eldre rom står klar for renovering i januar 2021.

Det er veldig hyggelig å høre at du hadde så fine opplevelser hos oss, og vi håper at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til ved neste anledning.

Anmeldt 17. juni 2020 via mobile enheter

Fikk ikke det vi hadde bestilt og betalt for. Rommet var av lav standard, noe personell var hyggelig mens andre var direkte frekk. Ellers fin beliggenhet og kjekt område å være i. Renhold var helt ok, men standaren generelt var noe dårlig.

Takk, emiliehaugsad

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Vi beklager så mye. Vi setter god service i høysetet, og det skal ikke oppleves slik å være vår gjest.

Vi beklager også at rommet ikke svarte til forventningene. Våre eldre rom skal renoveres og arbeidet starter i januar 2021.

Vi håper at vi kan få gleden av å ønske deg velkommen ved en senere anledning.

Anmeldt 5. januar 2020

Hyggelig rom med flott utsikt, stor frokostbuffe med masse spennende alternativer, utsøkt mat, både i lunsjbaren og i restauranten og hyggelig betjening som stod på nærmest døgnet rundt. Flott SPA-område med mange muligheter.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Mitrovi
Solastrandhotel, Markedssjef på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. januar 2020

Hei

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding.

Det er veldig hyggelig å se at du hadde så fine opplevelser hos oss, og vi håper at vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake snart.

Med vennlig hilsen,
Kjersti,

Anmeldt 1. januar 2020

Vi feiret bryllup i 10ende etasje, og rommet vårt var i samme etasje (grunnet småbarn). Servitørene var koselige og behjelpelige med det vi måtte trenge. Vi måtte bla.få hjelp til noe, som innebar at servitøren måtte dra fra 10ende til første etasje for å hjelpe oss, og hun gjorde det med et smil :-) Vi lå på et fint oppusset rom med deilige senger (Zzzzzz), og Frokosten var helt NYDELIG! Veldig fornøyd med oppholdet :-)

Romtips: Rom i 10ende har nydelig utsikt.
Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, reiselyst4

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Det er veldig hyggelig å se at dere hadde fine opplevelser hos oss. Velkommen tilbake ved neste anledning.

Med vennlig hilsen,