Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Travelocity
Booking.comUSD 163
eDreamsUSD 163
Anmeldt 13. juli 2020

Vi hadde litt andre forventninger til dette hotellet enn det vi opplevde. Rommet var ok. Litt slitt og ikke rent sengetøy. Veldig lytt på hotellet, så vi opplevde mye støy fra andre rom. Maten på restauranten var dessverre skuffende. Frokosten derimot hadde bra utvalg.

Takk, nellyynn
Sola Strand Hotel, Annet på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2020

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Vi beklager så mye at besøket ikke svarte til forventningene. Vi planlegger oppussing av en del av våre hotellrom i første kvartal 2021. Sengetøyet byttes hver dag og skal naturligvis være rent, og vi beklager på det sterkeste om det mot formodning ikke var det. Vi setter god mat i høysetet, og beklager så mye at maten i restauranten var skuffende.

Det er hyggelig å høre at frokosten var god.

Anmeldt 9. juli 2020

Vi hadde kanskje litt store forventninger til oppholdet her. SKUFFET! Vi hadde bestilt på forhånd, men ble tilvist rom i et eget hus - noen sa det var gammelskolen. Vi måtte gå ut for å komme til /fra resepsjon og spisesal. Rommet var trangt og lite. Så vidt du kunne snike deg inn i senga på den ene sida. Her var det ikke plass til noe nattbord nei! Skal du hit - spør på forhånd om hvor rommet ligger og hvordan det er!!!!

Romtips: Sikre deg et rom i hovedbygget med utsikt til stranda!
1  Takk, vsvidar

Hei

Takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Vi beklager så mye at rommet ikke svarte til forventningene. Vi planlegger oppussing av våre eldste rom i første kvartal 2021.

Vi håper at vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Familietur til vakre Solastranden. Hadde hørt mye fint om hotellet men ble dessverre skuffet. Her var det mye rot og forvirring. Beliggenheten er nydelig, men hotellet holdt ikke mål mht 4 stjerner hverken når det gjelder standard eller service. Systemet var nede når vi skulle sjekke inn og personalet i resepsjonen var svært lite serviceminded. Måtte vente til etter kl 1600 før rommet var klart. På rommet luktet det gammel svette , sengen var slitt med huller i, hånklene var loslitt og frynsete, den hvite lampeskjermen var brunflekkete . Det var ikke kjøleskap som forventet. Frokost var ok. Alle var fornøyd med maten i baren. Jeg spiste Blåskjellene og de var kjempegod . Desverre var Middagen i restauranten ikke noe å skryte av for oss voksne men - barna var fornøyd med barneburger. Mennene i følget ble ikke mett av porsjonene Og måtte en tur ut for å kjøpe mer mat etter middagen. Hyggelig servitør. Spa bassenget var deilig, men vær obs på at det koster 200 for en time.
Alt i alt helt ok men hadde forventet mer ifht prisen. De hadde nok kommet bedre ut av det hvis deler av betjeningen hadde vært litt mer proffe. PS! Brukeropplevelsen på websiden bør også oppgraderes!

Takk, ThereseSkjoldJ
Sola Strand Hotel, Other på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2020

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Vi beklager så mye at deler av deres besøk ikke svarte til forventningene.
Vi vil ta dine kommentarer med oss videre internt slik at vi kan lære av dette.

Våre eldre rom skal renoveres og arbeidet med dette starter i januar 2021.

Det er veldig hyggelig å høre at dere nøt beliggenheten, frokosten, blåskjellene og barneburgeren samt besøket i Nordsjøbadet Spa.

Med vennlig hilsen,

Anmeldt 4. juli 2020

Bestilte rekesmørbrød som ikke var apetittelig. Det var et lass med vasne reker som virket som de hadde stått i to dager utenfor kjøleskapet. Tok med meg rekene hjem til hundene mine. De ble for uappetittelige for min smak.
Jorunn T

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, JorunnT30

Takk for besøket.

Vi beklager så mye at rekesmørbrødet ikke falt i smak. Smørbrødene blir laget ferske gjennom hele dagen, og vi skal undersøke hva som kan ha skjedd her.

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde en «romantisk weekend»-pakke med overnatting, musserende vin på rommet og 3-retters middag.
Rommet var i den gamle delen. Ikke blant de fineste rommene, men utrolig flott utsikt mot stranden. Musserende vin, fruktfat og konfekt på rommet var en fin touch.
Middagen var utrolig god, og vinen de anbefalte var fantastisk match!
Frokost i stjerneklassen!

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, 109KarlS

Mange takk for besøket og for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse.

Våre eldre rom står klar for renovering i januar 2021.

Det er veldig hyggelig å høre at du hadde så fine opplevelser hos oss, og vi håper at vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til ved neste anledning.