2 personer ser på dette hotellet
Booking.comUSD 182
Agoda.comUSD 183
Orbitz.comUSD 183
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en natt på Sola Strand Hotell. Deilig plassering av hotellet rett ved stranda. Tok morgenbad, som var nydelig. Hyggelig betjening. Vi fikk et rom i litt eldre del «over veien» i 3.etg. Føltes litt som å ligge på loftstuen hjemme hos noen. Takvinduer, kunne ikke se ut. Glad vi kunne få åpnet et av takvinduene, hvis ikke hadde vi hatt det fryktelig varmt da termostaten ikke funket. Frokost buffet’en var grei mtp innhold. Ikke no spesielt. Overrasket over lite/dårlig smittevern under frokost. Mange som ikke spritet seg, stod tett i tett, alle tok ‘på alt’. Pluss for el-billading rett utenfor. Fikk ikke prøvd spa’et, det får vi gjøre neste gang.

Takk, Undheims
Sandra Lillesund, Guest Services / Front Office på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Takk for din tilbakemelding.
Vi jobber hele veien med å forbedre oss og setter pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse.
Håper vi sees igjen og kan da vise oss fra en enda bedre side.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Dette var skuffelse fra A til Å...
Rommet, som på bildene på bookingsidene ser lyst, sommerlig og lekkert ut, var bittelite, mørkt og "vinrød fløyel*.
Utsikt til sjøen var utsikt rett inn i sanddynene.
Vi hadde booket bord i restauranten og så frem til en fin middag.
Vi ble servert av 4-5 servitører, opplevde det som kaotisk uten at noen tok ansvar.
Cremanten vi bestilte måtte vi etterspørre og den ble servert etter forretten.
Min forrett, grillet hjertesalat, ble servert kald og med hele haselnøtter/mandler. Lite delikat. Fikk den varmet når jeg spurte om det. Når vi var ferdig med forretten fikk vi brød på bordet.
Hovedretten min, kjøtt, var god da! Vi endte med å dele den da mannens kylling var knusk tørr. Presentasjonen var noe han kunne funnet på å lage selv ;) Lite gormurmet over det hele.
Vi orka ikke prøve på dessert en gang, i fare for å bli skuffet ogjen. Ba om to kopper kaffe og fikk servert en... Det oppsummerer vel egentlig standarden på hele måltidet.
Lite smittevernhensyn å spore under frokostserveringen.
Svarte høflig vet utsjekk at vi nok ikke kom tilbake og ble bedt om å forklare. Fortalte om middagen og resepsjonisten strøk kyllingretten fra regninga. "Tørr kylling skal man ikke betale for." Lite plaster på såret og hyggelig anerkjennelse i den gesten.

Været var dårlig, men det kan ikke hotellet noe for.

2  Takk, Tone N
Sandra Lillesund, Guest Services / Front Office på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Hei Tone,

Takk for at du tok deg tid til å skrive til oss.
Vi jobber hele tiden med å forbedre oss og her er det åpenbart at ting ikke gikk på skinner under besøket og for det er vi veldig lei oss.
Ta gjerne kontakt med oss direkte ved neste besøk, så gjerne vi kan finne en løsning på noe sammen.
Håper vi får sjansen til å gi deg et annet inntrykk av oss.

Anmeldt 27. juli 2021

På vår ukeslange ferie overnattet vi på Sola Strand i 2 netter. Hadde 2 forskjellige bestillinger. Den første natta hadde vi et dobbeltrom superior i Rygersenteret. Ble meget skuffet da rommet var mørkt og dystert. Vinduet som var så skittent at en nesten ikke kunne se ut i gjennom det, kunne bare åpnes 10 cm øverst. Badet hadde ikke varme i gulv, halv dusjvegg , dårlig trykk på vann i dusj, spot i taket som gjorde at det ble dårlig med lys ved speilet, sminkespeilet var revet av veggen og ventilasjonen, den kunne ikke fungere. Var lettet da vi dagen etter fikk rom i en annen bygning. Dette var et standard dobbeltrom. Lite i 90- talls stil, med det var greit nok så lenge det hadde et velfungerende baderom og vindu som kunne åpnes. Helhetsinntrykket er at hotellet virker slitt.
Frokosten var helt grei. Syntes det var merkelig at en må betale ekstra for å bade i bassenget der. Spahotell. Bestilte via Booking.com og bildene som ligger der gjør at en får helt andre forventninger til rommene. Fint å bo her om en elsker stranden, men vi kommer nok ikke tilbake hit. Synes ikke at pris og standard henger i sammen.

Romtips: Styr unna rom i Rygerenteret
Takk, 479_sej

Takk for din tilbakemelding.
Vi har også svart deg på booking.com,
Vi jobber stadig ved å forbedre oss og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive til oss og gi oss din tilbakemelding og opplevelse av hotellet.
Håper vi sees igjen og at vi kan gi deg et bedre inntrykk av oss som hotell.

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Sola Strand hotell ligger ved, om ikke på, den vakre Solastranda. Det er nydelig å sovne til lyden av brenninger og herlig utsikt (for de som er så heldige at de får rom rett vei!)

Vi hadde et helt vanlig rom. Ble litt lite når vi skulle være det flere dager. Litt fuktig, håndklær og sånn tørket ikke. Og vi kunne se inn på rommet til naboen fra vår seng. Det var ikke særlig ok!

God mat, men alt for amatørmessig servering. Vi ble feks forsøkt servert forretten 3 ganger mens vi hadde en liten vordrink, og det etter at vi spesifikt sa vi ville drikke den først og så få vin og mat. Jeg forvente bedre enn det.

1  Takk, 468rikker

Hei,
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Du gir oss konkrete ting og jobbe med, og det er slik vi kan bli bedre.

Vi håper at vi sees igjen og kan da vise oss fra en enda bedre side :)

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Hadde ikke forventet å betale 700kroner for 2 voksne og 2 barn for å benytte bassenget i kun 1 time!! Det var sykt!!! Hadde jeg visst det ville jeg droppet dette hotellet og besøkte Sørlandsbadet i stedet. Ingen informasjon om bassenget mot avgift på hotells hjemmeside, ikke når vi sjekket inn hele. Helt til vi ble nektet adgang til bassenget.

3  Takk, CFLoh

Takk for din tilbakemelding.
Vi har begrenset tilgang i velværeavdelingen.
Vi skal sørge for å få dette litt tydeligere frem slik at gjestene våre er klar over dette.