TripadvisorUSD 266
eDreams
Travelocity
Anmeldt 12. august 2021

Vi måtte vente i 1,5 timer på rommet. Fikk rom uten vindu - kun takluke - ikke gjort oppmerksom på dette. Masse misfornøyde gjester i kø for rom - utrivelig mottakelse. TIlbøyelig til frekkhet fra ansatt, men hentet seg inn. Fikk ikke dørkort - tekniske problemer. Veldig fullt - dårlig smittevern ! Maten ok. Fikk nytt rom dagen etter, skulle få havutsikt så vi sa ok. Rommet var lite, slitt og manglet møbler, luktet gammel røyk. Badet var så lite at det var såvidt det var mulig å få plass på do og jeg er liten. Luktet mugg. Utrolig at dette skal koste 2000 pr. natt. Veldig skuffende og lite avslappende opplevelse.

Takk, N7074BOkristinm
Sandra Lillesund, Guest Services / Front Office på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Hei,
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det er slik vi kan bli bedre!
Det stemmer at vi har hatt litt tekniske problemer et par dager og dette fører dessverre til litt kaos da vi i dag er veldig avhengig av systemene våre. Dette har jo derimot ikke noe med inntrykket deres av rommet, og vi skal definitivt jobbe med dette videre.
Håper vi sees igjen og at vi da kan gi deg det inntrykket vi ønsker å gi ut og hva vi egentlig kan.

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet på solrike dager med lite vind, god vegansk middag i restaurant, koselig uterestaurant, fikk ikke rengjøring av rom på tross av gjentatte forespørsler, lite behjelpelig resepsjonist, måtte betale kr 350 per person for å benytte basseng

Romtips: Sjekk om noen rom har balkong
Takk, Gro V

Hei Gro,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding fra ditt opphold hos oss.
Det var veldig synd at rengjøring på rommet ikke ble tatt videre, slik at dette ble utført på rommet dere.
Dessverre har vi begrenset tilgang til velværeavdelingen og dette er ikke regnet som et basseng, men en velværeavdeling.
Godt å lese at dere var fornøyd med middagen!
Håper vi sees igjen!

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en natt på Sola Strand Hotell. Deilig plassering av hotellet rett ved stranda. Tok morgenbad, som var nydelig. Hyggelig betjening. Vi fikk et rom i litt eldre del «over veien» i 3.etg. Føltes litt som å ligge på loftstuen hjemme hos noen. Takvinduer, kunne ikke se ut. Glad vi kunne få åpnet et av takvinduene, hvis ikke hadde vi hatt det fryktelig varmt da termostaten ikke funket. Frokost buffet’en var grei mtp innhold. Ikke no spesielt. Overrasket over lite/dårlig smittevern under frokost. Mange som ikke spritet seg, stod tett i tett, alle tok ‘på alt’. Pluss for el-billading rett utenfor. Fikk ikke prøvd spa’et, det får vi gjøre neste gang.

Takk, Undheims
Sandra Lillesund, Guest Services / Front Office på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Vi jobber hele veien med å forbedre oss og setter pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse.
Håper vi sees igjen og kan da vise oss fra en enda bedre side.

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Dette var skuffelse fra A til Å...
Rommet, som på bildene på bookingsidene ser lyst, sommerlig og lekkert ut, var bittelite, mørkt og "vinrød fløyel*.
Utsikt til sjøen var utsikt rett inn i sanddynene.
Vi hadde booket bord i restauranten og så frem til en fin middag.
Vi ble servert av 4-5 servitører, opplevde det som kaotisk uten at noen tok ansvar.
Cremanten vi bestilte måtte vi etterspørre og den ble servert etter forretten.
Min forrett, grillet hjertesalat, ble servert kald og med hele haselnøtter/mandler. Lite delikat. Fikk den varmet når jeg spurte om det. Når vi var ferdig med forretten fikk vi brød på bordet.
Hovedretten min, kjøtt, var god da! Vi endte med å dele den da mannens kylling var knusk tørr. Presentasjonen var noe han kunne funnet på å lage selv ;) Lite gormurmet over det hele.
Vi orka ikke prøve på dessert en gang, i fare for å bli skuffet ogjen. Ba om to kopper kaffe og fikk servert en... Det oppsummerer vel egentlig standarden på hele måltidet.
Lite smittevernhensyn å spore under frokostserveringen.
Svarte høflig vet utsjekk at vi nok ikke kom tilbake og ble bedt om å forklare. Fortalte om middagen og resepsjonisten strøk kyllingretten fra regninga. "Tørr kylling skal man ikke betale for." Lite plaster på såret og hyggelig anerkjennelse i den gesten.

Været var dårlig, men det kan ikke hotellet noe for.

2  Takk, Tone N

Hei Tone,

Takk for at du tok deg tid til å skrive til oss.
Vi jobber hele tiden med å forbedre oss og her er det åpenbart at ting ikke gikk på skinner under besøket og for det er vi veldig lei oss.
Ta gjerne kontakt med oss direkte ved neste besøk, så gjerne vi kan finne en løsning på noe sammen.
Håper vi får sjansen til å gi deg et annet inntrykk av oss.

Anmeldt 27. juli 2021

På vår ukeslange ferie overnattet vi på Sola Strand i 2 netter. Hadde 2 forskjellige bestillinger. Den første natta hadde vi et dobbeltrom superior i Rygersenteret. Ble meget skuffet da rommet var mørkt og dystert. Vinduet som var så skittent at en nesten ikke kunne se ut i gjennom det, kunne bare åpnes 10 cm øverst. Badet hadde ikke varme i gulv, halv dusjvegg , dårlig trykk på vann i dusj, spot i taket som gjorde at det ble dårlig med lys ved speilet, sminkespeilet var revet av veggen og ventilasjonen, den kunne ikke fungere. Var lettet da vi dagen etter fikk rom i en annen bygning. Dette var et standard dobbeltrom. Lite i 90- talls stil, med det var greit nok så lenge det hadde et velfungerende baderom og vindu som kunne åpnes. Helhetsinntrykket er at hotellet virker slitt.
Frokosten var helt grei. Syntes det var merkelig at en må betale ekstra for å bade i bassenget der. Spahotell. Bestilte via Booking.com og bildene som ligger der gjør at en får helt andre forventninger til rommene. Fint å bo her om en elsker stranden, men vi kommer nok ikke tilbake hit. Synes ikke at pris og standard henger i sammen.

Romtips: Styr unna rom i Rygerenteret
Takk, 479_sej

Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Vi har også svart deg på booking.com,
Vi jobber stadig ved å forbedre oss og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive til oss og gi oss din tilbakemelding og opplevelse av hotellet.
Håper vi sees igjen og at vi kan gi deg et bedre inntrykk av oss som hotell.