TripadvisorUSD 130
Orbitz.comUSD 130
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Vi valgte Sola Strandhotell på vår Norgesferie delvis på grunn av anbefaling fra et familiemedlem, men mest på grunn av beliggenhet. Derfor bestilte vi delux dobbeltrom med sjøutsikt. Etter å ha stått i kø for innsjekk får vi nøkkel til et rom i en annen bygning, går dit, bort til vinduet for å beundre utsikten...og ser rett inn i stein og ikke noe annet. Jeg gikk da til resepsjonen for å klage, og etter å ha stått i kø to ganger til og litt om og men fikk vi et nyoppusset rom med sjøutsikt. Rommet var stort og fint med to lenestoler, deilig seng, og deilige sommerdundyner. Badet var ikke pusset opp, og det var lite trykk i dusjen, men det fungerte. Restauranten var full, men vi spiste og tok et par drinker i strandbaren - som vi likte veldig godt. Vi bestilte alt med mobil, og hver gang kunne vi se at de ansatte laget i stand ordren umiddelbart. Veldig bra. Frokosten var også bra, så for oss ble totalopplevelsen selv om starten ikke var god.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, lislov
Sandra Lillesund, Guest Services / Front Office på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Det var godt å høre at alt ordnet seg for dere og at dere hadde et flott opphold hos oss!
Håper vi får gleden av å ønske dere velkommen igjen i en annen anledning.

Anmeldt 26. august 2021

Ble mildt sagt sjokkert da jeg dobbeltsjekket bookingen vi hadde gjort for en helg vi skulle i bryllup, selv om bookingen ble utført 3 måneder i forveien hadde de klart å kun booke en natt overnatting, selv om jeg spesifikt sa vi skulle være to overnattinger. Viser seg så at de har gjort akkurat samme feilen for omtrent alle gjestene i bryllupet som skulle overnatte på hotellet. Og vi fikk ingen unnskyldning for feilen, de virket heller irriterte over at vi kansellerte romreservasjonen. Jeg har aldri vært borti noe mer talentløst.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, joliex90

Hei,

Takk for din tilbakemelding.
Etter hva vi har fått beskjed om har det vært en dialog ang denne saken, og håper at alt ordnet seg.
Håper vi sees igjen!

Anmeldt 12. august 2021

Vi måtte vente i 1,5 timer på rommet. Fikk rom uten vindu - kun takluke - ikke gjort oppmerksom på dette. Masse misfornøyde gjester i kø for rom - utrivelig mottakelse. TIlbøyelig til frekkhet fra ansatt, men hentet seg inn. Fikk ikke dørkort - tekniske problemer. Veldig fullt - dårlig smittevern ! Maten ok. Fikk nytt rom dagen etter, skulle få havutsikt så vi sa ok. Rommet var lite, slitt og manglet møbler, luktet gammel røyk. Badet var så lite at det var såvidt det var mulig å få plass på do og jeg er liten. Luktet mugg. Utrolig at dette skal koste 2000 pr. natt. Veldig skuffende og lite avslappende opplevelse.

Takk, N7074BOkristinm
Sandra Lillesund, Guest Services / Front Office på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Hei,
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det er slik vi kan bli bedre!
Det stemmer at vi har hatt litt tekniske problemer et par dager og dette fører dessverre til litt kaos da vi i dag er veldig avhengig av systemene våre. Dette har jo derimot ikke noe med inntrykket deres av rommet, og vi skal definitivt jobbe med dette videre.
Håper vi sees igjen og at vi da kan gi deg det inntrykket vi ønsker å gi ut og hva vi egentlig kan.

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet på solrike dager med lite vind, god vegansk middag i restaurant, koselig uterestaurant, fikk ikke rengjøring av rom på tross av gjentatte forespørsler, lite behjelpelig resepsjonist, måtte betale kr 350 per person for å benytte basseng

Romtips: Sjekk om noen rom har balkong
Takk, Gro V

Hei Gro,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding fra ditt opphold hos oss.
Det var veldig synd at rengjøring på rommet ikke ble tatt videre, slik at dette ble utført på rommet dere.
Dessverre har vi begrenset tilgang til velværeavdelingen og dette er ikke regnet som et basseng, men en velværeavdeling.
Godt å lese at dere var fornøyd med middagen!
Håper vi sees igjen!

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en natt på Sola Strand Hotell. Deilig plassering av hotellet rett ved stranda. Tok morgenbad, som var nydelig. Hyggelig betjening. Vi fikk et rom i litt eldre del «over veien» i 3.etg. Føltes litt som å ligge på loftstuen hjemme hos noen. Takvinduer, kunne ikke se ut. Glad vi kunne få åpnet et av takvinduene, hvis ikke hadde vi hatt det fryktelig varmt da termostaten ikke funket. Frokost buffet’en var grei mtp innhold. Ikke no spesielt. Overrasket over lite/dårlig smittevern under frokost. Mange som ikke spritet seg, stod tett i tett, alle tok ‘på alt’. Pluss for el-billading rett utenfor. Fikk ikke prøvd spa’et, det får vi gjøre neste gang.

Takk, Undheims
Sandra Lillesund, Guest Services / Front Office på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Hei,
Takk for din tilbakemelding.
Vi jobber hele veien med å forbedre oss og setter pris på at du tok deg tid til å dele din opplevelse.
Håper vi sees igjen og kan da vise oss fra en enda bedre side.