Gratis avbestilling frem til 08.10.22
Gratis avbestilling frem til 07.10.22
FindHotel
Trip.comUSD 114
Anmeldt 29. august 2021

I juni bestilte jeg et rom for et bryllup i slutten av August. Bestilte fra fredag til søndag. Fikk aldri noe bekreftelse på dette annet enn over telefonen. Dagen før vi skulle reise får vi beskjed av noen av de andre gjestene at hotellet har surret med din sin booking. Og dette gjaldt en god del av gjestene fra bryllupet som skulle overnatte på samme hotell.

Så jeg ringer inn og de bruker lang tid på å først finne bookinga og får så beskjed om at det kun er booket rom lørdag til søndag. Jeg sier ifra om at dette er feil og at det er hele helgen jeg booket. I stedenfor å vise en snev av kundeservice og prøve å finne en løsning blir jeg bare møtt med at det var det jeg bestilte. Jeg sto på mitt og fikk ordnet slik at vi fikk for hele helgen. Men kun etter å ha måtte krangle meg frem til det når jeg hadde heller likt å bare bli møtt med litt forståelse.

Dagen er der og vi skal booke oss inn på hotellet. P.g.a at et vennepar hadde kun fått for en natt ga vi beskjed om at de kunne evt være på vårt rom den andre natten slik at de slapp å bytte hotell. Endte med at de byttet hotell for hele helgen. Vi sa ifra når vi kom frem at de ikke trengte å flytte inn sengene den andre natten likevel da de byttet hotell (noe de det gjaldt også sa ifra om). Får beskjed om at det allerede er red opp til dette og hvis vi ikke ønsket det måtte vi si ifra så de kunne ta det bort.

Vi var litt lei alt sammen og gikk bare opp til rommet for å sette fra oss. Var ikke red opp ekstra senger likevel.... På toppen av det hele skulle de ha ekstra betalt for en løsning vi ga de etter alt de hadde surret med.

Jeg er overrasket over hele greia og kan ikke anbefale hotellet med tanken på mangel på noe som helst for form service.

Med de hadde nå gode senger....

Takk, Skrrr1990
Sandra Lillesund, Guest Services / Front Office på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2021

Hei,

Takk for din tilbakemelding.
Det er veldig synd å høre at det var slik dere opplevde å bli møtt og at det var litt surr med bookingen dere.

Jeg ønsker veldig gjerne å få en klarhet i hele bilde og hadde satt pris på om du ville sendt oss en mail og markert at den skal videresendes til Sandra.
Da kan jeg gjerne finne ut av hva som har skjedd og vi kan finne en løsning sammen.

Håper jeg hører fra deg!

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Vi valgte Sola Strandhotell på vår Norgesferie delvis på grunn av anbefaling fra et familiemedlem, men mest på grunn av beliggenhet. Derfor bestilte vi delux dobbeltrom med sjøutsikt. Etter å ha stått i kø for innsjekk får vi nøkkel til et rom i en annen bygning, går dit, bort til vinduet for å beundre utsikten...og ser rett inn i stein og ikke noe annet. Jeg gikk da til resepsjonen for å klage, og etter å ha stått i kø to ganger til og litt om og men fikk vi et nyoppusset rom med sjøutsikt. Rommet var stort og fint med to lenestoler, deilig seng, og deilige sommerdundyner. Badet var ikke pusset opp, og det var lite trykk i dusjen, men det fungerte. Restauranten var full, men vi spiste og tok et par drinker i strandbaren - som vi likte veldig godt. Vi bestilte alt med mobil, og hver gang kunne vi se at de ansatte laget i stand ordren umiddelbart. Veldig bra. Frokosten var også bra, så for oss ble totalopplevelsen selv om starten ikke var god.

Takk, lislov
Sandra Lillesund, Guest Services / Front Office på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2021

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding.
Det var godt å høre at alt ordnet seg for dere og at dere hadde et flott opphold hos oss!
Håper vi får gleden av å ønske dere velkommen igjen i en annen anledning.

Anmeldt 26. august 2021

Ble mildt sagt sjokkert da jeg dobbeltsjekket bookingen vi hadde gjort for en helg vi skulle i bryllup, selv om bookingen ble utført 3 måneder i forveien hadde de klart å kun booke en natt overnatting, selv om jeg spesifikt sa vi skulle være to overnattinger. Viser seg så at de har gjort akkurat samme feilen for omtrent alle gjestene i bryllupet som skulle overnatte på hotellet. Og vi fikk ingen unnskyldning for feilen, de virket heller irriterte over at vi kansellerte romreservasjonen. Jeg har aldri vært borti noe mer talentløst.

Takk, joliex90

Hei,

Takk for din tilbakemelding.
Etter hva vi har fått beskjed om har det vært en dialog ang denne saken, og håper at alt ordnet seg.
Håper vi sees igjen!

Anmeldt 12. august 2021

Vi måtte vente i 1,5 timer på rommet. Fikk rom uten vindu - kun takluke - ikke gjort oppmerksom på dette. Masse misfornøyde gjester i kø for rom - utrivelig mottakelse. TIlbøyelig til frekkhet fra ansatt, men hentet seg inn. Fikk ikke dørkort - tekniske problemer. Veldig fullt - dårlig smittevern ! Maten ok. Fikk nytt rom dagen etter, skulle få havutsikt så vi sa ok. Rommet var lite, slitt og manglet møbler, luktet gammel røyk. Badet var så lite at det var såvidt det var mulig å få plass på do og jeg er liten. Luktet mugg. Utrolig at dette skal koste 2000 pr. natt. Veldig skuffende og lite avslappende opplevelse.

Takk, N7074BOkristinm
Sandra Lillesund, Guest Services / Front Office på Sola Strand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2021

Hei,
Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding, det er slik vi kan bli bedre!
Det stemmer at vi har hatt litt tekniske problemer et par dager og dette fører dessverre til litt kaos da vi i dag er veldig avhengig av systemene våre. Dette har jo derimot ikke noe med inntrykket deres av rommet, og vi skal definitivt jobbe med dette videre.
Håper vi sees igjen og at vi da kan gi deg det inntrykket vi ønsker å gi ut og hva vi egentlig kan.

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet på solrike dager med lite vind, god vegansk middag i restaurant, koselig uterestaurant, fikk ikke rengjøring av rom på tross av gjentatte forespørsler, lite behjelpelig resepsjonist, måtte betale kr 350 per person for å benytte basseng

Romtips: Sjekk om noen rom har balkong
Takk, Gro V

Hei Gro,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding fra ditt opphold hos oss.
Det var veldig synd at rengjøring på rommet ikke ble tatt videre, slik at dette ble utført på rommet dere.
Dessverre har vi begrenset tilgang til velværeavdelingen og dette er ikke regnet som et basseng, men en velværeavdeling.
Godt å lese at dere var fornøyd med middagen!
Håper vi sees igjen!