For flyentusiaster

Ikke det største flymuseet i verden men de har jammen fått stappet inn så mye de kunne her. Jeg... les mer

Anmeldt 15. oktober 2017
Nevroaktiv
Sandnes, Norge
Mye flyhistorie

Anmeldt 18. august 2017
erlend_nor
Kristiansand, Norge

Anmeldt 15. oktober 2017 via mobile enheter

Jeg ble mektig imponert over teamet som rehabiliterte flyvrak der. De gjorde virkelig gråstein om til gull.

Kommer til å besøke stedet igjen

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, Nevroaktiv
Anmeldt 18. august 2017 via mobile enheter

Hadde en guidet tur her. Her får du mye flyhistorie, og om du er interessert i fly, er dette et must dersom du er på besøk i regionen. Kan anbefales.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, erlend_nor
Anmeldt 8. juli 2017

Flott samling fly og flyhistorie. Vi var der fyrst og framst pga at vi hadde førehandstinga plass i flysimulatoren (kr 800,- pr pers og det var i høgste grad verdt det). Pedagogisk riktig og dyktig instruktør gjorde at han som drøymer om å verte pilot storkosa seg og hadde bra utbytte av timane i cockpit.

Dato for opplevelse: juli 2017
Takk, Sissel Anita H
Anmeldt 5. juli 2017

Mye flyhistoie, både om militær og sivil luftfart. Stor tilgjengelighet på objektene og godt tilrettelagt informasjonsmateriale.

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, IngeMauseth
Anmeldt 25. juni 2017

Flott lite museum for flyinterresserte. Passer godt for både store og små. Flymuseet kan ikke sammenlignes med de store, f. eks. i Bodø eller på Gardermoen, men de lokale kreftene har jobbet godt for et lokalt museum. Vel verdt et besøk.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, Amund P