“Greit, men ensformig!”
Anmeldelse av Peppes Pizza Førde

Peppes Pizza Førde
Vurdert som nr. 4 av 19 Restauranter i Førde
Anmeldt 5. november 2017 via mobile enheter

Uansett topping virker pizzaene til Peppes å smake likt - den kraftige sausen tar vel mye plass i smaksbildet.

Ellers - pluss for romslig og flott lokale!

Takk, HMGridi

Anmeldt 11. oktober 2017

Vi var 3 personer som spiste pizza her. Vi fikk god mat og hyggelig service. En fin opplevelse på et hyggelig sted.

Takk, ChristianHellevang
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Koselig restaurant med hyggelig betjening og god mat. Ikke noe å utsette på her. Super service er det også.

Takk, Karstein H
Anmeldt 15. september 2017 via mobile enheter

Lenge sidan vi har vore på Peppes pizza sidan det ofte tek minst 40min frå ein bestiller til ein får maten. Men i dag falt valget på Peppes. Bestilte ein Pizza med Chicagobunn den skal vere litt tjukkare enn California style. Men denne var heilt flat, den såg litt rå ut inni og var pinne tørr. Smaklaus var den og utanom den ekstreme anissmaken det var ikkje berre litt heller. Kjøttet var svært salt. Burde fått ei stor mugge med vatn i tillegg til dei store glasa for dei blei tømt fort. Grunnen til at dei får to poeng er at maten kom raskare enn vanleg. Det fins betre restaurantar i Førde! Eller lag ein smaksrik pizza heime. Styr unna.

Takk, Marie N
Anmeldt 4. september 2017 via mobile enheter

Kjøpe en pizza som take away. Helt grei, smakte akkurat som den skulle, hyggelig betjening som hjalp til.

Takk, Simon T

Reisende som så på Peppes Pizza Førde, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Peppes Pizza Førde? Del dine erfaringer!