“En av de bedre Peppes :) ”
Anmeldelse av Peppes Pizza Førde

Peppes Pizza Førde
Vurdert som nr. 2 av 21 Restauranter i Førde
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Pizza er pizza, men service er ikke service. Her ble vi tatt imot av hyggelig servitør, han ordnet stort bord og ga oss tilbud om gruppemeny. Mye mat og drikke for 8 personer og knall servise fra vi kom til vi dro gjør at dette ble suksess både for liten og stor!

Takk, ingaplingaS

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Helt vanlig Peppes standard over maten, skremmende at denne ligger som nummer 2 på tripadviser anbefalingene i Førde. Treig service når vi var ferdige med maten og skulle bestille obligatorisk banana spilt.

2  Takk, bjornh877
Anmeldt 29. juni 2020

Kjempegod mat. Alt på Peppes Pizza Førde er godt og smaksrikt! Hyggelig personale og god atmosfære i restauranten.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, andrinemhauge
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Maten var helt Ok. Men tok 30 min å få drikke. 1 time å få mat. Kundeservice var helt elendig! Sur betjening. Ingen som kom å spurte om vi ønsket påfyll på drikke.
I tillegg fremstår restauranten som skitten.
Styr unna!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 420linnt
Anmeldt 6. mars 2020 via mobile enheter

Maten er som man kan forvente på Peppes, god pizza og hyggelig atmosfære. Det som trekker ned på denne restauranten er at man må vente lenge på maten (mye lengre enn på andre Peppes restauranter jeg har vært på), og at personalet virker uoppmerksomme og uinteresserte. Ikke forvent at de rydder raskt av bordene, eller spør om maten smakte.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, Petter M

Reisende som så på Peppes Pizza Førde, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Peppes Pizza Førde? Del dine erfaringer!