“Ventet 2 timer på kald pizza”
Anmeldelse av Peppes Pizza Førde

Peppes Pizza Førde
Vurdert som nr. 2 av 21 Restauranter i Førde
Anmeldt 19. juli 2020

Bestilte levering 200 m fra der vi bodde på hotel. Ventet i 2 timer og fikk en kald pizza med nesten ingen ost på.

Pizzaen hadde de ikke skjært opp, pizza skjærer har de ikke på hotelrom, så derfor måtte vi bruke plastkniven fra peppes for å dele den selv.

Alltid vært positiv til peppes ellers, men ikke heri Førde. 2 timer er lenge å ventenår man er sulten.

2  Takk, Kata9090

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Typisk Peppes. God og kjent mat, grei service, ok plassering. Stinn brakke men betjeningen hadde kontroll!

Takk, ToreS336
Anmeldt 17. juli 2020

Vi stod i kø for å komme inn, greit nok i disse coronatider, men det er ikke greit å vente på en pizza i nær 1,5 time fra bestilling til maten kom på bordet. Pizzaen var god den, men var ikke verdt så lang ventetid. Det ble kuttet 20^ på regningen, og vi fikk beklagelser med på kjøpet, men dette var ikke en god opplevelse..

1  Takk, benten2017
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Pizza er pizza, men service er ikke service. Her ble vi tatt imot av hyggelig servitør, han ordnet stort bord og ga oss tilbud om gruppemeny. Mye mat og drikke for 8 personer og knall servise fra vi kom til vi dro gjør at dette ble suksess både for liten og stor!

Takk, ingaplingaS
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Helt vanlig Peppes standard over maten, skremmende at denne ligger som nummer 2 på tripadviser anbefalingene i Førde. Treig service når vi var ferdige med maten og skulle bestille obligatorisk banana spilt.

2  Takk, bjornh877

Reisende som så på Peppes Pizza Førde, så også på

Førde, Sogn og Fjordane

Førde, Sogn og Fjordane

Har du vært i Peppes Pizza Førde? Del dine erfaringer!